社交圈

男人恩物

2013年02月07日 ~~ 第1196期 香港《壹周刊》

女人身材永遠是大家的冰淇淋,性感少少確實有賣點,即使著到密密實實,身材突出,一樣令人有幻想空間。

Amanda S. 飛機場


上週五,模特兒 Amanda著住 Givenchy deep V喱士晚裝出席 Van Cleef& Arpels在演藝舉行的晚宴,見她瘦到波平如鏡,原來因為做餅店生意捱殘了,「依家體重 48kg好過以前,無諗過做生意咁辛苦,自己落手落腳做好 depressed,仲有抑鬱,但無睇醫生。」條裙咁低胸,老公有無望過?「佢未見過條裙,但唔會嬲,佢 very proud of this。」

謝婷婷 有收視




平時谷吓就有胸的謝婷婷,可能唔想搶了 Van Cleef& Arpels珠寶的鏡,所以出席晚宴時佢著咗條 off shoulder裙封胸,但依然獲該品牌的全球總裁 Nicolas Bos「青眼」𥄫胸。問婷婷狄波拉有無留嫁妝俾佢?「媽咪話保險箱好多首飾,佢知同我口味唔同,佢都話可以拆 啲石出來自己做過。」 

蔡穎恩 自嘲平胸




在電影《歲月神偷》扮純情學生的𡃁模蔡穎恩,在飯局上抽到比堅尼泳衣,全場起哄,領獎時佢無尷尬自嘲話:「係咪知我平無胸,所以送俾我?」仲即時鋪上胸前,跟公關公司老闆周美鳳嘻哈合照。 

何明懿  Keep得好




身材嬌小玲瓏的大馬主何壽南女兒何明懿,著住條露肩晚裝晒胸跟老公湯聖明出席 Van Cleef& Arpels珠寶晚宴,年屆五十的她仍保養得宜,堅挺的豐胸好多𡃁妹都自愧不如。 

Ana R. 玩波波




愈來愈識做的鬼模 Ana,上週五晚出席周美鳳 Frement公關公司 annual dinner,她不但主動走到記者席傾偈,玩遊戲時亦夠晒投入,唔介意全身黐滿波波,成功搶鏡。提起男友識打 boxing,她真情流露:「見到他咁專注, it's really hot, I am so obsessed in him。」 

吳君如 女兒識貨




賀歲電影《百星酒店》上週五在會展舉行首映,吳君如一到場即表示自己有 嘢講,「今日最好笑,換衫時同囡囡肉帛相見,佢話:『媽咪點解有 啲人大(胸) 啲,有 啲人細(胸) 啲?』佢明明話我平均。」原來囡囡之後改口話都係鍾意工人姐姐的 size,「個女有少少知道個重要性,佢話媽咪身材真係似個男仔,我即刻反晒眼。」 

大劉唔捧場


華置主席劉鑾雄女友呂麗君的新馬「替天行道」,於上週六首次出戰沙田馬場,不過大劉唔俾面,無去捧呂麗君隻馬,中午仲同甘比及女兒劉秀樺一齊去福臨門歎茶。又係嘅,就連馬主呂麗君都無去馬場,擺明三甲無望。


大劉帶埋胞妹、阿媽和甘比兩母女去福臨門,新馬主呂麗君就無影。


潮著鴛鴦鞋的秀樺落樓梯,大劉小心拖到實。

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()