AGRAFE 18K白色黃金鑲鑽石耳環$215,000
Maillon Panthè re de Cartier 18K白色黃金手鐲,鑲有鑽石,白色陶瓷$176,000
Maillon Panthè re de Cartier 18K白色黃金戒指,鑲有鑽石,白色陶瓷$40,600
All from Cartier
白色連身晚裝裙$21,500 Burberry Prorsum

Cover Story

Love Is All Around  Amanda S

2013年02月07日 ~~ 第1196期 香港《壹周刊》

上月廿一號,正正是 Amanda 33歲的生日。
「我會預早同朋友慶祝,正日留俾老公,不過自從有了自己的法式餅店,都會預留一日和鋪頭員工食飯。」
才燕爾新婚年半,固然可想像說時那一臉幸福表情,就像女人吃完一道馥郁豐腴的甜品,在眉梢眼角留下了滿足的烙印。
「我覺得做生意簡單過做人老婆,以前做人女朋友,毋須兼顧太多責任,但做人老婆就要俾面老公陪佢出去 social食飯。」
相信你也和我一樣詫異意外吧!這位中法混血兒,事業型人妻的骨子裡,不單只入得廚房出得廳堂,開口埋口,還事事以老公的面子馬首是瞻,深明賢慧淑德傳統婦道。
「坦白講,以前唔開心可能會買對鞋氹自己開心,好表面物質,不過做生意之後, I changed a lot!生活真的不容易,自己開心當然緊要,令關心自己的人開心也很重要。 I live better than before,脾氣亦變了很多,老公都讚我變得比以前更細心和有耐性,好 sweet!」
倆小口蜜語,甜蜜程度直情蓋過餅店的小圓餅!

做生意學做人


LOVE 18K白金黃金及玫瑰金項鏈,鑲有鑽石$33,200
LOVE 18K白金黃金及玫瑰金戒指,鑲有鑽石$44,700
LOVE 18K白色黃金鑲鑽石耳環$34,300
All from Cartier
黑色綴蕾絲晚裝裙$68,800 Givenchy by Riccardo Tisci

Amanda是家中獨女,法籍父親從事跨國皮革生意,家境富裕,但因工作關係, Amanda隨父先後居住過法國、台灣、印度和美國,從前的小公主入讀當地寄宿學校之後,學會堅強獨立保護自己。儘管父親一直有意栽培繼承家族生意,只是也許當時年紀輕,萬花筒世界太大,小姑娘見識太少,未定性,更未找到人生目標,模特兒工作也只是其中摸索過程遇到的選擇;直至從熱愛的烹飪興趣中找到方向,希望能擁有自家的法式餅店,結果在 2011年 7月終於圓夢,隨父親影子步上從商之路。 

「鋪頭 run咗年幾,運作上總算上了軌道,同事開始理解我的性格:我雖然唔惡,但說話太直,表達方式欠缺包裝,經過長時間相處之後,慢慢夾到,大家關係至無咁緊張。之前佢哋好驚我,鋪頭發生乜事都唔敢出聲,可能中國人不太習慣這種溝通方式吧!後來當佢哋知道我的要求不過是針對事而並非針對人,情況便逐步有所改善,起碼大家都勇於表達,甚至直接打電話向我報告,我好開心同事之間肯互相主動,至少我唔使再估估吓,煩少一樣,人事上輕鬆好多。

「客人口味仍在摸索階段,有部分會覺得食味太甜,有啲阿太會話之前在法國食過隻味唔係咁樣, it's so hard, you know!我試過因為想將 mousse做得靚啲,用真生果 blend成 juice,但客人嫌食落有果肉粒粒,話 mousse應該係 smooth而唔係咁……我覺得好難去 please everyone,所以我決定要做出自己餅店口味 standard!好開心已經儲到批熟客,佢哋真心欣賞我啲 products,好多時我會留在鋪頭直到收鋪,因為可以乘機同客人溝通,見到有客人特登企响鋪頭 logo前影相會好開心,有時客人買完餅企埋一邊食,我會偷睇佢哋點樣食,有無食晒,好食唔好食都想知道意見,我以前做 model係唔會有機會同人 share something,但我依家有自己鋪頭,若能夠將做餅經驗同大家分享,我覺得好滿足。

「會唔會開分店? No!唔會咁心急,要慢慢嚟,一來租金太貴,而且做生意方面我仲有太多要學,尤其鋪頭依家開始接大公司生意,例如 annual party,仲有結婚蛋糕,每次同客人開會都好緊張,同大公司老闆開會唔係咁簡單,不過壓力都係自己俾自己,因為我覺得要不斷 push,做人先會有進步。」

老婆要識做


LOVE 18K玫瑰金及啡色陶瓷戒指,鑲有鑽石$41,000
LOVE 18K玫瑰金及啡色陶瓷項鏈,鑲有鑽石$30,500
LOVE 18K白色黃金及玫瑰金手鐲,鑲有鑽石$137,000
All from Cartier
紅色圖案連身裙$37,100 Lanvin

同年 8月 30日, Amanda與拍拖八年、在港從事 Banker工作的意大利籍男友 Christian Cappelli亦正式簽字拉埋天窗,就在宣誓一刻,新娘子聽到老公愛的宣言,一時感觸,哭成淚人,歷時分幾鐘,全場親友也被彌漫在天空中的浪漫氣氛所感動,事後新娘子毫不掩飾真情剖白公開答謝老公「 You Make My Dream Come True」,終於等到披上嫁衣這一天的蒞臨。 

「自從有鋪頭,已經無再接 catwalk show,因為行一場 show前前後後起碼六、七個鐘,有時間我不如瞓耐啲。之前餅店未 stable,我每朝五點就要返到公司位於黃竹坑的廚房,七點半到鋪頭打點,中午又要去廚房落 order睇住進度,跟住再返鋪頭,直至夜晚八點收鋪,然後執嘢 check貨計數入電腦,全部一腳踢,返到屋企都已經散晒。我記得那段時間每日起身屋企工人都未起身,返到屋企時工人已經瞓咗,每日只靠寫 note同打電話俾工人講低做乜買咩餸,嗰時隔籬鋪頭女仔成日同我講:『真係睇住你一日一日咁瘦。』好辛苦。

「我老公見到最心痛,但又無辦法,好彩佢公司也在 IFC,有時佢會特登落嚟鋪頭睇我,見我忙緊就問 shop manager:『 Amanda今日點樣?有無好 stress out?有無食嘢?』…… something like that!有時鋪頭女仔又會主動打俾我老公,靜靜雞話佢知我忙到未食 lunch,叫佢快啲買嘢食俾我,哈哈哈,講起都好 sweet!」

「現在鋪頭運作較穩定,行開行埋無我睇住都 OK,叫做好啲,有多啲自己時間,可以帶狗行山做運動,然後每星期搵一晚同老公出街食晚飯,傾吓偈, keep住拍拖感覺。我覺得我哋同其他 couple好唔同,嗌交時會嗌得好犀利,開心時又會熱情到不得了,好少有兩公婆之間冷戰場面,態度好 extreme!所以我覺得做生意簡單過做人老婆,做老婆有太多學問, even就連佢公司有乜嘢重要人物生日都要記住,記得幾時送蛋糕,聖誕送咭送曲奇,新年派利是俾邊一個,有邊啲人利是唔可以送過去要親自派,全部都要識做,濕濕碎碎都要盡老婆責任照顧周到。」

正正得負?


LOVE 18K玫瑰金及啡色陶瓷戒指,鑲有鑽石$41,000
LOVE 18K玫瑰金及啡色陶瓷項鏈,鑲有鑽石$30,500
LOVE 18K白色黃金及玫瑰金手鐲,鑲有鑽石$137,000
All from Cartier
藍色單肩晚裝裙 售價待定 Elie Saab

娛樂圈催婚趕生的骨牌效應,早已由公仔箱吹到上天橋模特兒界, Lisa S蛇年生女,龍年壓軸新娘 Kathy亦謂希望不負眾望努力造人。在吸引力法則的磁場影響之下,未知身為好姊妹的 Amanda可有家庭計劃?
「短期內都唔會生小朋友,我太投入鋪頭工作,唔想承受太多其他壓力,或者等生意再穩定啲先。我喜歡小朋友,但未至於瘋狂,其實我唔識同小朋友溝通,可能 education問題,以前同爸爸媽媽食飯,一家人有好多話題,現在的小朋友往往只會想對住電腦,我老公就有方法令到小朋友同佢玩而唔會想對住電腦。」
然而一個意大利籍,一個中法混血,兩者皆輪廓深邃,二人的愛情結晶,理應似公仔有品質保證。
「 No! No! No! Don't say that!我同老公睇過好多 Hollywood八卦雜誌,爸爸係明星靚仔到暈,媽媽又係明星靚女到暈,但生出嚟 BB個樣麻麻哋, you never know,生出嚟唔一定靚㗎!」
名模要求果然高。 

撰文:趙朗楨
形象:吳夢珊
攝影: Simon C 
化妝: Chris@Zing the makeup school
髮型: Angus Yeung@Triple 8 Salon
mailto:nextplusone@nextmedia.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()