外賣仔陳山聰短褲現龍躉 160,235 



【今日我至脹】平日係潮人嘅陳山聰,夜晚竟然外賣仔上身,着條短褲仔就去買外賣。可能近排佢養尊處優,身形真係暴脹咗好多。


【中環】沉醉同賭王何鴻燊千金何超雲拍拖嘅陳山聰,陪女友過住養尊處優嘅生活,由昔日身形fit爆嘅潮人,變成周身福氣嘅住家男人。
大前日下晝4點,冇女友喺身邊嘅山聰現身中環,雖然身形有變,但仍然戴晒黑超、着晒潮服嘅山聰去咗Starbucks買咖啡,等咖啡期間不停㩒電話,後來發現記者影相,就友善地打個招呼,攞咗咖啡後,山聰急步行去櫃員機㩒錢,之後喺安蘭街人群中消失。



■山聰嘅巨躉,真係有小小嚇人。 

■陳山聰買完麵喺門口等,側身一企現出大肚腩,睇嚟好有福氣。 驚見巨腩雙下巴

點知到咗夜晚7點幾,山聰坐住何家靚車去中環歌賦街九記牛腩買外賣,見到換咗條短褲嘅佢一個箭步入咗九記,買完就喺門外等,可能真係經常食好嘢,換咗便服嘅山聰,一時鬆懈,任由佢個龍躉、巨腩同雙下巴現晒形。等外賣嗰陣佢又係唔停咁玩電話,司機見有記者影相同佢單聲,佢即刻閃入舖頭,跟住買完麵就上車返歸嘆。
採訪、攝影:吳耀輝

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()