So Comment

老嘢去 Happy Hour  Bloop

2012年12月28日 ~~ 第909期 飲食男女

蒲點
剛落機的 18歲靚女告訴我,佢約咗啲英國同學 31號喺 Bloop Countdown。
朋友的囝囝去 Bloop勤力過返工。哈!真像我當年晚晚蒲「 DD」一樣!唔出「 DD」周身唔舒服,星期日係 kids' nigth,冇酒飲,全部 18歲以下小童出現,我同陳百強死都要去打個白鴿轉,食杯紅豆冰,開心!
蒲的 99%廿多歲, young and beautiful,真係 18冇醜婦!最正嘅係佢哋 full of energy!開心的一群!

鯊魚!


「 Bloop」係海底深沉的低音。點解叫「 Bloop」呢?因為 bar內有一個長長扁扁的魚缸,養咗 4條小鯊魚。呢啲咪聰明囉,起碼有個話題俾人講吓。 4條友仔游得好快㗎,因為我想影佢哋,一啲都唔容易。我最 curious係咁 4條友仔大咗咁點算?!原來,鯊魚放在小地方咁就唔會大,就睇住佢哋游來游去都幾優游自在。
其實全間店同其他 bar冇乜唔同,特別之處全在小地方。像𨋢門一開便會見到一個頗大的「 Bloop」字 in the shape of a shark!藍色燈底,有海底 feel, logo已解釋咗開店了。叻!
再入內,小小的 bar,對住 bar有一行好窄的地方放咗幾張枱,枱側就係呢個廿幾呎嘅 shark tank。跟住就係露天,未坐低都覺得冇乜特別,一坐低就覺得自己好似跳樓咁,因為圍欄係落地玻璃,真係落到地下,咁坐低之後,你隔籬只有幾吋就直望落地面!不要忘記,我在 21樓呀!救命呀!







SHISHA...


水煙,唔識食,真係攞你命,食水煙係吹嘅,唔係吸嘅。一吸……哈哈……一口都係煙水。
好記得細個時喺成和道「和興」門口的報紙檔老闆就係吸「水煙帶」,一支粗的直竹,老闆就拿住香,不停地點火,老闆將個口埋在竹筒的頂頭,只聽到「 boo-loo-boo-loo」聲,有煙出,好奇怪!完全唔明!
直至自己試了 shisha,啊!多年的謎打開了!今次冇食 shisha,所以冇影相了。
各位老嘢又想八吓後生仔蒲也,我勸大家去 happy hour好了,$60一杯嘢,又平!唔好阻左啲後生晚上去蒲嘞!自己後生去蒲都唔想碰到自己老竇老母啦!






Bloop
地址:中環德己立街 38-44號好利商業大廈 21樓
電話: 2686 1234

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 

攝影:蘇施黃

(蘇施黃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()