媽咪姐

袁靚靚攬熊上身亂晒龍

2012年12月28日 ~~ 第909期 忽然1周

唔少藝人日忙夜忙,但上周都不約而同搞番個 party,趁住「末日」前同班朋友狂歡一番!好似上個禮拜,張智霖亦趁住拍完《衝上雲霄 2》,帶埋妻兒去中環一間意大利餐廳搞聖誕 party,同行仲有上山詩鈉、黃佩霞同周汶錡夫婦等。

互動片段

袁靚靚攬熊上身亂晒龍



當晚佢哋食到 10點幾,張智霖( Chilam)同親友一馬當先,拎住四、五袋禮物離開。不過行咗幾步, Chilam又行返轉頭開門,原來袁詠儀(靚靚)抱住囝囝慕童出嚟,冇手開門。話時話, 6歲大嘅慕童都讀緊小學一年班,仲要靚靚做「樹熊媽」,抱住佢出出入入,連儀容都唔理。你話母愛幾偉大吖!


張智霖同女親友幫慕童拎禮物,其中有盒「燒肉王」玩具,玩法係鬥搶燒肉爐上嘅假食材。幾益智,啱晒慕童玩。


靚靚抱住阿仔上斜再上車,慕童雙腳無用過!可憐靚靚仲要拎住個 Hermè s,頭髮亂晒都執唔到囉。

同場加映




靚靚狼狽相任睇,黃佩霞同鬼佬老公 Ryan同阿仔就又食又拎,笑到四萬咁口。周汶錡個法籍老公 Julien企喺後面,亦瞇瞇笑。


衰佬,你唔好企埋嚟呀!(設計對白)


不過,唔知點解周汶錡一出現,就死都要同老公 Julien尷尬分開企,中間隔住上山詩鈉母女。到周汶錡上的士一刻, Julien先衝上的士。為乜呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()