周秀娜打定底驚甩裙

周秀娜昨日擔任聖誕活動表演嘉賓,打扮密實的她坐下時不慎走光,事後她解釋:「有打底嘅,今日好實淨,係驚條裙甩啫!」

她表示今個聖誕節與家人慶祝,並沒跟男友陳偉成一起度過,兩人各有各忙。她指已送了聖誕禮物給男友,但男友卻沒送禮物給她,又透露有其他男生送她聖誕禮物,問到是否追求者?她說:「唔知呀!我有男朋友都有男仔送禮物畀我,好開心,佢(男友)開唔開心我就唔知。」

另外,同場的Bro5成員何浩文(Dominic)對於女友糖妹(黃山怡)早前稱他為「其他藝人」,他表示兩人仍是男女朋友關係,又指可能是對方公司不想她講太多感情事,而他則不會理會公司,若糖妹需要幫忙,他幫到都會幫。

Dominic扶娜姐落車,盡顯紳士風度。

娜姐透露有其他男生送禮物,相當開心。

周秀娜詐型 憤「露」了

周秀娜在聖誕佳節已送了禮物給男友陳偉成(Avis),但他卻零表示沒有回送禮物,娜姐還自爆有其他異性送禮,但不知對方是否追求者,已名花有主的娜姐仍有異性送禮物,開心之餘乘機向男友示威兼詐型。



周秀娜送了聖誕禮物給男友Avis,他未見回禮,但卻有別的男士獻殷勤。

周秀娜昨日與同公司的男子組合Bro 5四子一起為聖誕活動擔任表演嘉賓,娜姐打扮密實,惟坐下時卻不慎走光露底,事後她解釋說:「有打底嘅,今日好實淨,係驚條裙甩啫。」

聖誕冇陪Avis

今個聖誕節娜姐陪伴家人慶祝,並沒有跟男友Avis一起度過,兩人各有各忙,她說:「佢唔係屋企人。(咁佢係咩?)男人。(降咗佢級?)唔係,我好耐冇陪屋企人,呢兩日好忙,送咗新電話畀爹哋媽咪,要教佢哋用。」


Avis

娜姐坐下時不慎走光。

她又自爆有其他男士送聖誕禮物,問到是否追求者?娜姐說:「唔知呀!(男友知唔知?)我有送聖誕禮物畀佢,不過收唔到佢送嘅禮物。(唔開心?)唔係唔開心,我有男朋友都有男仔送禮物畀我,好開心,佢(Avis)開唔開心我就唔知。」


現場有藝人表演,娜姐睇到拍晒掌。

何浩文因公拖女,不怕女友糖妹呷醋!
何浩文等回禮

Bro5成員何浩文(Dominic)是糖妹王山怡男友,對於糖妹早前以「其他藝人」來稱呼他,Dominic說:「我同佢唔係一體,所以我係其他藝人,我哋冇事發生呀。(係男女朋友關係?)仲係,我送咗聖誕禮物畀佢,但係未收到佢送嘅禮物,心情有少少低落。」他指可能是糖妹公司不想她講太多感情事,他則不會理會公司,如果糖妹需要他幫忙,幫到都會幫。他有份演出的電影即將上映,會邀請糖妹看首映。

文:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()