close

是我小時候:關心妍越大越靚 14,153 


■童年時的關心妍(左)已很獨立,還經常照顧年紀比自己小的朋友。

女大十八變!關心妍(Jade)變得越大越漂亮,性格也變得更獨立堅強,自小已好打不平的她,小時候常為弱勢同學出頭,難怪長大後獲選傑青,絕對是女中豪傑。撰文:皓騫

小時候的關心妍好饞嘴,至愛就是食肥美雞髀,她自嘲說:「雖然出世時唔係好重,得6磅幾,但大個好鍾意食嘢,10歲已經係肥妹仔一名,人哋攞零用錢買玩具,我就買零食,不過之後去咗加拿大讀書,啲嘢唔啱口味冇啖好食,慢慢就瘦番。」

抱打不平

由於童年時父母離異,Jade跟外祖父母在長洲居住,自小已缺乏家庭溫暖,令她學懂獨立,Jade說:「11歲去加拿大讀書要學識洗衫煮飯,試過俾菜刀切傷幾次手指,嗰時唔識睇醫生冇打消炎針,好感恩冇死!」她不但學懂照顧自己,還如大家姐般照顧人,Jade說:「童年好獨立,成日幫弱勢社群伸張正義,見到男仔蝦女仔,我會幫手出頭,但唔會出手打交,只會講道理。」



■小小年紀的關心妍(右一)已懂站後,更愛睇電視聞歌起舞。 

■關心妍人比花嬌,十分可愛。 

■關心妍(右)很掛念旁邊的朋友仔,惜長大後失聯絡,她呼籲這位朋友看到報道要聯絡她。

 



■雖然父母離異,但媽咪很疼錫關心妍,常帶她到公園玩。 

■關心妍小時候最愛食雞髀,小學時將零用錢全用來買零食。 

■小時候的關心妍(右)一直都是短髮,幸好不似男仔頭。

愛唱歌的Jade,人生第一次上台表演就是在加拿大,她說:「當時俾老師揀中做話劇扮鯊魚,第一次化濃妝,自己英文唔好,但識唱歌,雖然只係一句對白,但都好驚,真係好難忘。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()