close


鏞記二哥甘琨禮(右)時不時走去對面間翠華歎下午茶,一出門口同伙記搭晒膊頭話:「我哋好 friend㗎!」(關永浩攝)

中環人語

鏞記長子廿億放盤

2012年12月27日 ~~ 第1190期 香港《壹周刊》

來個中環大事回顧,首宗非鏞記爭產案莫屬。甘健成一方不但輸官司,佢老兄仲仙遊埋。兩個仔為秉承老父心願,正物色新鋪開間「琨勝廚房」。

不過開鋪要用嘅資金唔少,最新發展,係佢哋有意將手頭百分之四十五嘅鏞記股份,賣晒俾二叔琨禮,套現來開新鋪,心目中嘅價位係二十億!但據知他們仍未處理好甘健成的遺產事宜,由是雙方談判處於膠着狀態。照睇, 2013繼續有戲睇。

翠華秘密武器


插圖:王健威

同鏞記打對面嘅翠華,就愈做愈起,似乎威靈頓街條龍脈由鏞記射咗過去對面。翠華上市後,股價由$2.27一度勁升逾兩成至$2.73,並喺油麻地、尖東、沙田再開分店。據知,佢哋引入咗一部「真空豬扒按摩機」,為每一塊即將被煎嘅豬扒按摩半粒鐘,等佢舒筋活絡完之後,咬落會鬆軟啲咁話。部機聽落好搞笑,小宗問過幾次 PR,但連張相同邊度買都唔肯披露,似乎視之為「大殺傷力秘密武器」﹗不過部機聽落似係美容院先會採用囉。 

Give me a break


平日去開中環,要搵個地方零消費 hea吓,唔係咁易,小宗醒你一個好位,就係滙豐總行五樓的卓越理財中心。呢度時時坐滿人,雖則要有成百萬身家,開個卓越理財戶口,先有資格坐喺度,但其實職員唔會 check,仲好好笑容招呼,人人 happy,真正做到「地方智慧」。去埋其他銀行,如渣打、恒生、中銀對照,如此服務,只此一家。


全場有廿幾張單人梳化,可以望埋皇后像廣場和前立法會景色,咪話唔正。(關永浩攝)


廁所新潮又超乾淨,小宗去咗兩次,都見清潔姐姐起勢抹,方便「打躉」。


澳洲即磨咖啡機 tiger,免費提供 espresso、 cappuccino及 milk coffee,絕對唔係雀巢三合一即溶咖啡之流。咖啡唔啱,仲有得揀香片、鐵觀音。


電話充電器必有 iPhone和 Android呢啲大路貨色,但驚喜係連舊式嘅 Nokia同 Sony Ericsson都有!梗係啦,滙豐有唔少耆英富貴客戶。

甘比麗君 平分秋色


插圖:祝健中

剛剛同大劉生咗個八磅男嬰嘅甘比,而家有一仔一女,剛好同呂麗君平分秋色。佢哋兩個嘅投資斬獲,一樣叮噹馬頭。兩年前,大劉一家科咗逾百億水去抽友邦,甘比同麗君各自派得二千六百幾萬股。友邦既阿媽賣仔救母 AIG,順利配售逾五百億元的友邦股份,陰霾消除。股價氣勢如虹,升穿三十蚊,如果佢哋未套現,每人都賺成三億;友邦過去一年派息亦唔錯,額外袋多千萬股息。所以話,湊女朋友,俾隻好股佢上就夠和味。 

中環「奇」景


有金執?有錢派?有 IPO?通通唔係。此條在皇后大道中之人龍,原來是排隊買 Jenny的特製曲奇( Jenny bakery),奇景也。


(于港民攝)



金牙大狀講嘢


證監大把儲備,唔速速置業,遲早出事。唔好話我哋冇預先通水也。

股市交投淡靜,靠交易徵費支持之證監會舊年收入劇跌三成至兩億元左右,此可又無礙班大老爺加人工噃;同期佢哋薪酬上漲咗近一成四至超過一億八千萬元;加幅之大,恨死隔籬也。不過大家唔使驚佢哋洗腳唔抹腳,事關佢哋大把儲備,為數超過七十五億元,即使繼續大加人工都有排未使慌也。
證監何以有咁多儲備?好天搵埋落雨柴囉。前幾年香港之上市集資額冠絕全球,連紐約都揮低;證監唔理三七二十一,只要有交投佢哋就有錢落袋;交投暢旺,佢哋有乜辦法唔肥過肥仔水先?
不過係咁加人工,遲早有人眼紅,會俾人的上立法會照肺。要防患於未然,辦法不外乎兩個:一係就降低交易徵費,以免人工過高俾人眼紅;再唔係就學得金管局咁置業,即使唔係坐鎮 IFC八十八樓,起碼亦應遷出長江中心,喺維港邊買番個有海景嘅單位,否則儲備多多,遲早出事㗎! 

中環人語迷你版




估中邊個中環人講呢句說話,送你 J WATCH J-37尊貴版藍寶石鏡面限量手錶一隻
有意參加者,請於十二月三十一日
24:00前將答案電郵 mailto:centralman@nextmedia.com
小宗只接受電郵,郵寄免問。

本刊員工及直系親屬不得參加。
為求公平及杜絕偷步搶答起見,請於星期三下午一時後來電郵競猜答案;在此之前發出之電郵作廢。
超過一位讀者估中,先到先得,恕不接受上訴。
答案及中獎者姓名將於一三年一月三日本欄揭曉。 

上週人語揭曉




“唔可以因為保育就搶人哋嘢。”
答案:胡應湘
得獎者: Ivy Kwan
中獎時間: 1:00pm 19/12/12 



宗菁華

(宗菁華)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()