close


胡先生到法國醫院做通波仔手術,付了十萬六千多元,但因賬單沒細分手術室費及麻醉費,令他無法全額索償。(江永健攝)

投訴

法國醫院唔肯列明收費 保險 claim唔足

2012年12月27日 ~~ 第1190期 香港《壹周刊》

本刊早前踢爆聖德肋撒醫院(即法國醫院)搏大霧亂收費,事隔兩週,又再收到投訴。有讀者進行通波仔手術後,因醫院不肯詳列各項收費項目,最終未能向保險公司索取十足賠償。

胡先生九月初突然感到心口翳痛,遂到法國醫院檢查,「醫生檢查完之後話我有條血管塞咗七成,要做通波仔手術。」手術費連住院三日,共收取十萬六千多元。胡先生其後向昆士蘭保險公司索償,卻發現只獲賠三分一費用,僅三萬六千多元,「佢張單寫得咁求其,手術室費用同麻醉費用都冇分開寫,冇咗呢兩個項目,我 claim少成萬蚊!」

跟進 企硬唔改單


法國醫院最後只肯為事主簽發信件,證明事主曾進行麻醉,但保聯主席潘榮輝批評做法極不合理。

胡先生經一輪投訴,院方仍只肯分開列明手術室收費。記者其後陪同胡先生到法國醫院查詢收費事宜,醫院行政部職員梁小姐仍企硬拒改單,只肯寫信證明他有做過麻醉手術,但不會列明收費,「你做嘅係局部麻醉,條數已經計咗入物料費,我哋唔會 break到個數出嚟俾你。」 

專家話 醫院有錯


香港保險業聯會保險總會主席潘榮輝批評,法國醫院不肯列明各項收費,極不合理,「消耗性物料,好似棉花、藥物、麻醉藥呢啲大 item,好容易計到用咗幾多,一般都可以細分個價錢出嚟。」胡先生曾向昆士蘭保險公司查詢,該公司表示,就算在手術中未有麻醉科醫生在場,只要列出在手術過程中所涉及的麻醉費用,亦可索償。
心臟科專科醫生鄭長華亦指,醫生在進行手術前,一般都會先向病人解釋清楚手術流程及費用,法國醫院明顯處理失當,「一早講清楚,等佢可以問定保險公司,再同醫生配合番點收錢,咁就唔使拗嚟拗去。」


醫院行政部職員梁小姐企硬拒改單,只肯寫信證明事主有做過麻醉手術。(袁筱儀攝)


法國醫院屬被投訴賬項收費混亂,消費者找數時最好查單。(郭永強攝)

回應 拒不改單


本刊把胡先生的投訴轉介至法國醫院,其發言人重申,由於胡先生做的是局部麻醉,故不會單獨在單據上寫上麻醉費用,還說︰「好似剝牙咁,都要打麻醉針,你都唔會分開寫喺張單度㗎!」(馬梓皓)

壹判官


法國醫院唔肯清楚列明收費項目,市民若果要 claim保險,真係要諗清楚!
評分:劣劣劣劣劣
(五個劣為最嚴重) 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()