社交圈

仔女大晒

2012年12月27日 ~~ 第1190期 香港《壹周刊》

養兒一百歲,長憂九十九,放諸於普通人或有錢人身上都適用,無論子女做錯乜嘢,父母總會包容,挺身擋子彈。

謝玲玲愛護有加


記者圍着心兒兩母女,超盈無癮行開。

林建岳前妻謝玲玲帶住三女心兒,出席膳心連《孤星淚》慈善首映,仲照顧埋四太長女何超盈。記者問心兒 fb的啜胸相時,謝玲玲攬實女兒以表支持,心兒說:「啲相好耐啦。」講到大女恬兒同何柱國兒子何正德拍拖,謝玲玲就話:「仔女拍拖最緊要係兩個人開心。」 

趙式浩出口護仔




卓能主席趙世曾兒子趙式浩,一家三口剛去完泰國旅行,上週一佢同女友 Winnie(圓圖)帶埋一歲兒子趙子勤返港,他笑着說:「去打 golf。」點解唔過埋聖誕先返?「咁耐唔啦!」出閘時式浩負責抱 BB,見記者影相即緊張話:「我個仔有乜事唯你是問!」 

薛芷倫親子活動


上週四 Club Gala's開幕,薛芷倫不但現身撐老友,仲帶埋兒子 Justin(左圖左)、女兒 Tess和女兒男友 Byran(左圖中)赴會。 Fanny甜爆話:「今晚一家同大仔慶祝廿一歲生日,佢喺美國讀酒店管理。」剛巧現場有多部法拉利,問她會否送車給兒子?「呢 啲留番老豆做,我送個心,我們會傾拍拖 嘢。」





CY女餅印出場




上週四特首梁振英上京述職,同日晚上他的太太唐青儀就出席膳心連首映,公關冇特別介紹她的女兒,但一睇樣就知係梁太嘅二女齊昕(左二)和細女頌昕(左一),三母女好低調,直至睇表演時,梁太向身旁的郭炳湘介紹兩個女兒(小圖),面對記者,齊昕淡定說:「喺英國返 嚟兩日,有少少 jet lag。」 

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()