close


黑白圓點 bowtie$1,900
白色禮服恤衫$5,200
Both from Tom Ford
黑色西褲價格待定 3.1 Phillip Lim
閃綠色乾濕褸價格待定 Burberry Prorsum
動物雕刻雨傘$1,790 Fox Umbrella from initial
Midnight in Paris玫瑰金鑲砂金玻璃及
霜面藍水晶袖釦$63,000 Van Cleef& Arpels
黑色咖啡枱 Bontempi Casa

Cover Story

我的 2012 黃偉文

2012年12月27日 ~~ 第1190期 香港《壹周刊》

執筆之日,還有兩天,便到所謂的地球末日終結時;末日前還在趕稿,既是殘酷現實,也相當超乎現實。
如何面對 12月 21日?如 Wyman借唐滌生《紫釵記》之劍合釵圓其中一句話齋:「有生一日都望一日呀!」盼望中暗藏希望。

何嘗不是正面人生的積極態度?世界不滅,生命還是要繼續,年終的回顧與前瞻仍得薪火相傳延綿下去,更何況 2012年的香港,山雨欲來,波譎雲詭。
「 2012係有辣有唔辣,我諗都算得上係十年來最多上街最多遊行嘅一年。唔好地方係:如果唔係發生咁多唔對路嘅事,就唔使上街,唔使遊行,唔使有咁多社會上比較明顯嘅表態;掉返轉頭睇,就係依家啲人唔再逆來順受,响大事大非面前,會表態會遊行會用盡方法去 voice out自己。姑勿論要彈劾特首件事結果係點,都係我哋以前唔夠膽、或者唔知道自己原來係享有權利做嘅事。而重點,已經唔係梁振英做得好唔好,呢個特首係咪稱職;而係我哋終於有自醒同判斷能力,為自己認為對的事爭取表態。呢啲咪國民教育,梁振英咪係國民小先鋒囉,你睇佢帶領我哋做咗幾多嘢,哈哈
哈哈∼」
既然家事國事,亦是他也是你和我的天下事,就請敝刊的 Guest Editor黃偉文由自身、衫國以至詞海,回顧 12,前瞻 13。

關於自身


黃色菱格紋 bowtie$1,900
白色禮服恤衫$5,200
黑色西褲$11,000
All from Tom Ford
黑色 Astrakhan雙面外套$274,700 Hermè s
金色星星閃片手套價格待定 KTZ
Chair One白色椅子 Constantin Grcic

回顧
2012係好特別的一年!大概十年前開始,我的人生規劃,就係盡可能每日唔做多過四個鐘頭的工作,更加唔要一個星期做足七日。套用蘇民峰講法叫舒服得財,我覺得如果做到,都係幾好人生目標,即使唔得財,舒服都要行先。所以這幾年的工作都好俾心機去做,總之貴精不貴多——其實一路以來都守得到,除了每星期要交的專欄、出席時裝活動、去時裝周之類無日無之飛嚟飛去常規工作以外,每年我只會接一項新的工作,叫做俾自己調劑一下。但這一年突然有好多事發生,全部都超額完成。最大 project當然係演唱會,然後為了這個演唱會再開發了很多邊際產物,例如 CD和 DVD,臨近歲晚仲趕緊隻 Blu-ray俾大家做聖誕禮物。同一個本地時裝品牌做了 crossover。為深圳 衞視做了十集歌唱比賽評審,正式踏入神州娛樂事業。中途無端端殺出個哈佬喂聖羅蘭,代言都做得古靈精怪過人……因為已有多年維持在睡火山式、或者係低空飛行待機狀態,直到咁樣去花時間密密做,仲要係一路做一路推咗好多 job,只做自己覺得好玩唔做唔得的工作,竟然都唔覺辛苦,仲非常感受到嗰兩個好老土的字「起勁!」。所以若要總結這一年,我覺得係有趣,開心到不得了,如果要寫日記或年刊記錄,好應該得到燙金字同零舍大本啲。 


閃藍色禮服$30,900
紅色 bowtie$1,900
白色禮服恤衫$5,200
All from Tom Ford
水晶裝飾絲絨 loafers$12,500 Giuseppe Zanotti
Limelight Party 18K白金面具
鑲嵌 400顆共重 14.02克拉圓鑽與
3顆共重 1.29克拉梨形切割鑽石$1,320,300 Piaget
Voido Chair黑色安樂椅 Ron Arad

前瞻
放眼 2013,我唔會有任何特別計劃,你知香港娛樂圈就係咁,無得預亦唔到你計,但我相信當你郁咗其中一樣嘢的時候,其他板塊就會自自然然跟住移動,而甚少唔會引起任何地震與海嘯效應。就正如我响 2012年最出力一定係演唱會,如果無演唱會,唱片出唔到咁多,亦未必有人會記得我然後拍咗個好入屋電視廣告,更加未必有大陸電視台搵我做評審,所以我深信有啲板塊 2013年會繼續餘震。唯一唔關事,係將會為一本大陸雜誌寫專欄。點解?講個偉文解密你知,咁多年來長期服務嗰幾份報章雜誌,之所以能一直合作,一來風格夾到,我本身鍾意睇,更關鍵性係因為熟朋友叫到我至做。我覺得要有恒心、毅力、每個禮拜每個月交稿到一個地步而無令朋友兄弟失望過,都係一種好大動力。基本上亦係我這十幾年來做事主調,即是要熟朋友、有緣人先會做囉! 

關於衫國


水晶耳飾$6,590 Givenchy by Riccardo Tisci
黑色恤衫價格待定 Dolce& Gabbana
黑色 bowtie$1,900
黑色繡花晨褸$44,200
Both from Tom Ford
Constellation Monoceros白金鑲鑽石及粉紅藍寶石獨角獸胸針價格待定 Van Cleef& Arpels
白色花形吊燈 Kare Design

回顧
我會覺得哈佬喂聖羅蘭係一個幾好玩的 project,有少少係我 set咗個波俾羅蘭姐埋門一腳射龍門囉!成段片我拍咗 70%,羅蘭姐只得 3秒,我一路帶住個波俾位佢射,我係好榮幸能夠做到這個位置。我好鍾意這位前輩,雖然同羅蘭姐唔熟,私下亦無乜通電話,但記得佢當年攞香港電影金像獎時,唔知點解會請我食飯。其實嗰餐影后飯仲有幾個後輩麻甩仔「圍威喂」一齊食,包括鄒凱光同葉偉信,我只係掹衫尾其中一個;事後始知羅蘭姐攞影后以來都係人請佢,掉轉頭佢請人的,唯獨這餐限量版飯,哈哈哈!
我想講的是,細個時候,身邊好多人都講到「入屋」係一件好正的事,只係我好清楚知道自己選擇行嗰條,並非一條咁易為普羅大眾所明白、討人歡喜易入屋的路,試問執意安排自己去塞外、上冰川,點會易入屋,係都揀條近市區少少嘅路啦!事實早年也曾做過兩年《勁歌金曲》主持,嘥咗一年時間去拍咗套好難睇處境劇,做盡入屋之能事,但都不果;結果拍這個廣告反而更入屋,連耆英都知,噏唔出個名都識嗌我做聖羅蘭!年紀大咗,終於體會到有啲事情真係好奇妙:當你好想得到一樣嘢,用盡各種方法好努力都得唔到,放低,明白世界好大,人生應該仲有其他目標可以追求時,啲嘢唔知點解就會自自然然返嚟。正如我 30歲前會覺得人生起碼要令自己上一次封面,那怕只得一次,然而一直都得唔到;直至 30歲覺得係人生重要分水嶺,應該清楚邊啲值得努力,邊啲唔好再嘥時間停留——因此決定實實在在寫好歌詞同專欄,鍾意時裝就去多啲呢類型活動,其他不作強求時,結果我所有時裝雜誌封面都係由 30歲之後開始!呢個唔係勵志古仔,大家唔好覺得我喺度灌輸緊一個唔好強求,將來就會得嘅事例;要知道有時唔強求都未必得到,甚至一世都無。我始終相信板塊理論,當你做好一件事,世界自然就會帶你通往一個可能諗都無諗過的樂園,而呢樣嘢就係叫做 bonus! 

前瞻
2013年的重要事,就係嚟緊 1月份男裝周,或者,可能,有一件對我嚟講幾期待的事情會發生。畢竟在時裝界打滾咁多年,如果成事,於我,都係大事!不過,以我做人宗旨:一日你唔喺我面前出現,我都唔會相信所謂上緊橋轉埋個彎 5分鐘就到嘅說話。對人如是,對自己亦如是。我從來都唔係嗰種得把口吹噓嘅人,我係做出嚟俾大家睇至實牙實齒講嗰種。一來核突,二來做人咁多年,點會唔明白世事有好多變數的道理,所以一日未真正發生,都唔會講到實當真。

關於詞海


黑色絲絨禮服$25,000
黑色 bowtie$1,900
白色禮服恤衫$5,200
All from Tom Ford
迷彩紋長褲價格待定 Valentino
Multilamp黑色射燈 Emanuele Magini

回顧
我諗「只做熟客」四隻字,都係一個幾概括到我揀嘢做的原因,寫歌詞亦然。基本上,我從來無話封盤唔做生客,只不過近年都係接熟客居多,都係以前合作過而又合作得好好的朋友。對於這些黑咭會員,係應該得到優先照顧,因為大家都有咁多年感情同過去,經歷咗咁多事,先升級到做黑咭會員,係應該得到相應的貼心服務。就好似做私房菜一樣,一個月至開一晚,一晚先做得嗰一枱,陰鬼功,有熟客打嚟訂位梗係留枱俾對方先,真係好有緣分好想做至開放俾生客。早幾年話減產,寫得咁少,減極都叫做有廿零隻; 2012得番幾日就完,埋單找數我諗廿隻唔夠,我覺得最虧欠一定係歌詞方面,而當中寫得最多,一定係容祖兒、何韻詩、薛凱琪、陳奕迅、王菀之、蘇永康同劉浩龍。 


拼貼皮革迷彩紋外套$45,000 Valentino
黑色 bowtie$1,900
白色禮服恤衫$5,200
黑色腰封$3,500
黑色西褲$11,000
All from Tom Ford
Alhambra白金鑲灰色珍珠母貝母袖釦$37,400 Van Cleef& Arpels

前瞻
咁究竟今年有無接過生客呢?唔……又好似真係無喎!咁唔啱,我應該從 2013年開始訂一個目標,就係每年都要同一個未合作過的人合作。我覺得會係一件幾有趣的事,從中可能帶出個不一樣的自己,其實一切事在人為,既然決定每年都留一個名額去招收新會員,就坐言起行去做囉。當然入場資格係要講緣分,而緣分亦有好多種,真正的交往之外,仲有分眼緣、耳緣。正如當初點解會三九唔識七寫到去台灣咁遠俾林宥嘉,因為星光大道的時候,已覺得對方合眼緣、唱歌好聽、性格上有啲嘢令我覺得可以做到朋友,所以在好少寫國語歌詞、唔特別鍾意寫盡可能都唔寫情況下,佢叫到都寫。 

撰文:趙朗楨 
形象:梁俊鵬 
攝影:張家樂 
相片處理:詹震寰 
化妝:王穎、 Karen@ iMAKEUP 
傢具、燈飾提供: Aluminium urban living( 2577 4766)
mailto:nextplusone@nextmedia.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()