蜜燒西班牙黑豚肉叉燒$228

Missing Out

果香黑豚

2012年12月26日 ~~ 第292期 Face

去環球貿易廣場 100樓的天際 100香港觀景台,固然可以飽覽維港美景,但肚子卻不飽,再上 2層到 102樓的天龍軒,吃黑豚肉叉燒,就能兩者兼備啦!天龍軒的叉燒,特選西班牙黑豚肩膀部位,肉質肥瘦均勻,加上豬隻以蘋果養大,肉身帶果香,入口唔會有羶味。

互動片段

Michael食住讚



整的過程,大廚會先以猛火燒熟表層,待其微脆,然後調至慢火,將肉心慢慢燒熟,為時大概 10-12分鐘,最後再轉猛火,由師傅以經驗判斷是否熟透,完成後塗上清香桂花蜜,協調番豬隻本身特有的果味添!另外,有別坊間的薄切叉燒,這兒特地將叉燒切至厚身,但肉身仍然非常軟腍,無筋無膏,叫個白飯撈埋蜜汁,好快食清光。




Michael:叉燒大家食唔少,但天龍軒的叉燒,用上西班牙豬,而且係膊頭部位,彈性一流。最正係可以坐在 102樓,望住整個維港,平時我食嘢好急,今次慢慢嚟。 

天龍軒




地址:尖沙咀柯士甸道西 ICC香港麗思卡爾頓酒店 102樓
電話: 2263 2270
營業時間:星期一至五: 12nn-2:30pm; 6pm-10:30pm,星期六、日及公眾假期: 11:30am-3pm; 6pm-10:30pm 

何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人少年食神 Michael

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 

撰文:梁智欣
攝影:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()