close



漫遊毒物

你已經死了《真.北斗無雙》

2012年12月26日 ~~ 第292期 Face

仲記得兩年前大家對《三國無雙》已玩到了無新意,所以一見到可以換上拳四郎、雷奧等角色 嘅《北斗無雙》,個個都仆去買!可惜玩落就覺唔對路,皆因除 咗畫面靚之外,角色動作窒窒吓,操作完全唔流暢。最慘連敵人都唔多,版面冷冷清清,冇晒《無雙》 嘅爽快感,同拳四郎名句:「你已經死了」一樣,玩兩玩就擺低。好在 啱 啱新出 嘅《真.北斗無雙》,一次過解決前作問題,玩落極爽,令人勁有打 10個 嘅快感!




機種: PS3、 XBox360
廠商: Koei
類型: ACT
人數: 1人(單機)/最多 8人(網絡)
售價:$600 

操作爽快 場面升呢


萬變不離其宗,無雙系列玩法都離不開跟故事 喺版面上打完卒仔打大佬。今次《真.北斗無雙》 嘅 story mode玩法都同上集差唔多,但繼〈雷奧篇〉後,就追加〈天帝篇〉同漫畫最後 嘅〈修羅之國篇〉,等你可以操控或同元斗皇拳 嘅法魯戈、南斗五車星、北斗琉拳加奧等決一死戰,包你冇咁快厭。最抵讚係遊戲節奏大大改進,將跳躍改為閃避指令,等你可以閃身駁招夠晒爽!而同一畫面下亦可以處理過百人 嘅打鬥場面,可見廠商有誠意改善上集勁窒 嘅缺點。


上集出招窒窒吓,今集終於似《三國無雙》咁爽快,用南斗紅鶴拳尤達大開殺戒,愈殘忍先夠北斗味。


唔單只傻吓傻吓唔識攻擊人,上集嘍囉連人數都唔夠多,今集終於迫滿成個畫面,咁先配法魯戈用元斗皇拳一招掃晒佢 哋嘛!

注目登場人物




元斗皇拳
金色將軍法魯戈


南斗五車星
雲之重佐


北斗神拳
繼承者拳四郎


北斗琉拳
第一羅將加奧


南斗五車星
山之不動

畫面照舊 上網組 dream team


反而畫面方面就冇乜升呢,可能前作已發揮主機極限,所以不論普通戰鬥畫面定過場動畫都差唔多,好在見到仁星修迪搬石頭或拯救山之不動 嘅名場面,仍能令 fans熱血沸騰!除 咗 story mode,亦有上網玩 嘅〈幻鬥篇〉,筆者較喜歡「雙人配對」玩法,等你可以同其他玩家合作一齊打敵人或完成不同關卡 mission。另外,仲有最多可以由 8位玩家分成兩隊,鬥快爭據點 嘅「小隊配對」玩法,玩落似拳腳版《 COD》,更可組成南斗聖拳鬥北斗神拳 嘅夢幻對決,夠晒感動!


之前 嘅跳躍指令近乎多餘,今集肯改為閃避,絕對有聽 game迷心聲,等玩家可以隨時反擊再駁招。


畫面就冇乜大進步,不過都算靚,而且見到雷奧同拳四郎,細個練拳 嘅名場面,都算值回票價。


南斗孤鷲拳同紅鶴拳 dream team合作! 喺〈幻鬥篇〉可以俾你自由配搭不同角色合作出戰,漫畫中都冇 嘅阿舜拍尤達,擋者披靡!

Wii U版要等  PS3同梱


容量: 250GB
售價:$2,580

今次《真.北斗無雙》除 咗剛推出 嘅 PS3同 XBox360版外,其實仲有 Wii U版,不過就要到明年 1月 31日先出,而究竟會唔會加入體感操作就未有公布。反而 PS3版今次就有埋限量主機同梱登場,機身除印有角色剪影外,手掣更加入北斗神拳 嘅拳印! 

奴 COMMENT




「亂打個掣啦!」
同樣是《無雙》系列,《 ONE PIECE》因為有故事可以跟住玩所以有趣點,雖然《北斗》也有故事,但始終是太久遠的事,所以要努力再看漫畫才可投入。幸好《北斗》操作爽快過癮,而且加入新角色、新動作系統,還是想買來玩玩!特別是女性朋友想玩也很容易投入,亂打個掣啦! 

撰文:張穎麟

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()