朱鏡祺在無綫工作超過 20年,現轉投香港電視,頭炮係佢最拿手的警匪片《警界線》,朱說:「新公司創作空間好大,喺無綫冇可能做到!」

搜尋氣

前《學警》編審數 TVB抄劇 抄到一模一樣

2012年12月26日 ~~ 第292期 Face

王維基的香港電視( HKTV)誓要大搞,除咗撬走大班小生花旦甘草外,一班幕後精英流失先令無綫最頭痕。
人稱朱 sir的前無綫編審朱鏡祺,編過《學警狙擊》捧紅過 Laughing哥謝天華。朱 sir在無綫服務咁多年,現任 HKTV創作部總監,他對舊東家固然有感情,但更是又愛又恨。無綫一台獨大,朱鏡祺話好多人已經厭倦咗睇經常「全場照抄」的電視劇,正值無綫全民選視帝視后的頒獎禮過後,朱 sir說:「佢哋係時候醒啦!」

互動片段

大數無綫「創作」



我同無綫好有感情。離開嗰陣我都好唔捨得,有真情亦有流眼淚,同外事部講咗好多真心話。佢哋有時都會有人情味嘅,不過係要有事發生,例如有人想走先警覺到。
𠵱家已經唔係睇無綫劇送飯嘅年代,好多人厭倦咗睇電視劇,只係因為冇得揀所以都要睇,佢哋係時候醒啦!
我哋創作雖然話有自由,但係好多題材例如同性戀、宗教、政治都唔可以拍,甚至社工同低下階層都唔可以涉及,因為好易惹投訴,亦唔可以講啲敏感話題,例如六四都唔可以提。


香港電視吸納唔少無綫演員和幕後工作人員。朱鏡祺話現在創作題材比之前更大膽,同性戀都可以拍。


朱 sir話當年《學警狙擊》裏原本冇 Laughing哥一角,估唔到佢做配角可以搶過主角,之後仲成為社會熱話。

我試過提出拍一啲同性戀嘅劇種,上面即刻話:「你呢啲唔係電視劇嚟,呢個冇得諗㗎喎!」之後開林峯套《不速之約》,高層又話唔好成套劇都講魔鬼,咁樣會唔收得!
另外抄劇都係一個問題,近年嗰套《談情說案》開始真係嚴重咗,入面 3個角色都同日劇《神探伽俐略》一模一樣。每年製作部總監(曾勵珍及梁家樹)都會 pass落嚟叫我哋盡量安排角色畀呢班演員。總監話要某演員做某角色,我哋明知角色唔啱佢,但都要 tune啱角色畀佢演。好似我創造 Laughing呢個角色,開頭 TVB都話冇理由配角搶過主角喎,係我堅持由謝天華演呢個角色,開頭佢哋都唔 like㗎! 

採訪、撰文:張佩姍
攝影:周凱瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()