close


章子怡飾演的宮二武功高強,由原本純為與梁朝偉切磋功夫,到後來暗戀對方,有打戲又有感情線,戲分極重!

真面目

拍完未 《一代宗師》磨足 10年 章子怡坐正犧牲宋慧喬

2012年12月26日 ~~ 第292期 Face

由 02年籌備到開鏡到埋尾,足足搞成 10年的《一代宗師》,上映日期一改再改,終於鐵定下年 1月 10日在港上畫。
導演王家衞一向慢工出細貨,不過皇帝唔急太監急,除了御用男主角梁朝偉毫無怨言,完全配合王導步伐,其他如章子怡及宋慧喬都狂呻好難捱,更有傳宋慧喬嫌等得太耐,寧願劈炮罷拍,幾經交涉後只肯度幾個月檔期畀劇組,最終被導演大幅刪減戲分,轉捧章子怡做女一。 嘥兩年變閒角,據知宋慧喬怨氣重,隨時連柏林影展都唔去,唔再 嘥時間!


雖然搞足 10年,但短短幾分鐘預告型爆,又有份做柏林影展開幕電影,慢工果然出細貨。

原於 12月 18日上畫的《一代宗師》,不斷將映期押後,雖然負責發行的銀都機構及負責香港宣傳的 Media Advertising講明電影鐵定明年 1月 10日上畫(內地早兩日),但近日行內有傳《一》仍未剪完片,未必趕得切如期上映,最壞打算要延至 2月先有得睇。 

等多過拍


《蘋果日報》圖片

後期製作趕爆,戲中一班演員亦忙於補戲及配音,早前劉嘉玲亦踢爆偉仔仍要為電影做後期,肯定返唔到香港過聖誕,更寸爆王導阻住地球轉。
偉仔身為主角要全力配合,相反來自韓國、飾演葉問太太的宋慧喬卻等到發火,曾一度辭演。「由 09年尾開機到 10年尾,宋慧喬都係等多過拍,雖然劇組喺跑馬地租 咗間屋畀佢住,等佢唔使大陸韓國兩邊飛,但佢等 咗成年都未拍完,其間因為套戲而推 咗好多 job。賺少 咗錢,又要無了期等,宋慧喬曾經發晒爛渣話要返韓國,後尾大家傾掂數,最後拍到 11年 3月先拍晒!」幕後人員透露。 

罷去柏林


外援心歸,王家衞惟有靠國產章子怡 孭飛。戲中飾演八卦掌掌門宮二的章子怡,與偉仔及宋慧喬會有曖昧三角戀,而預告片中亦有多場打戲,戲分遠超只得兩個大頭特寫鏡頭、出鏡得 3秒的喬妹。「章子怡上個月仲同人講,話日日都要趕戲,之前又唔見咁趕,佢都有少少埋怨。梗係啦,冇咗喬妹,啲戲加晒落佢度啦!」知情人士說。
對於戲分被刪,宋慧喬透過其中大華區的經理人回應本刊,表示未知拍足咁多年的「大作」,幾時能在家鄉韓國上映,更講明未必畀面去明年 2月的柏林影展。「電影𠵱家進入後期製作階段,出 嚟效果係點,大家都唔清楚,但我都非常期待!套戲成為明年柏林影展開幕電影,我覺得好榮幸,不過暫時未知能否出席,可能到時要拍劇!」原來 5年冇拍劇的喬妹,現在和 8年冇開劇的趙寅成趕拍重頭韓劇《那年冬天,起風了》,仲點會齋等王大導發落?


海報冇影
話晒係第二女主角,點知海報竟然冇宋慧喬,連個名都排到最後「主演第八」,連蔡少芬老公張晉都前過佢,陰功!


3秒過鏡
《一代宗師》的 3分鐘預告中,宋慧喬竟然只得 3個鏡頭,反而章子怡有 16個,仲有對白添!


返歸拍劇
喬妹同趙寅成喺韓國拍緊劇集《那年冬天,起風了》,同聲同氣,好過離鄉別井拍王家衞啦!


悶住練武
雖然宋慧喬以文戲為主,但都要學詠春,據知喬妹等埋位時,都係練武打發時間。《蘋果日報》圖片

隨時 cut走


拍得王家衞就預咗隨時被 cut戲,但一班𡃁模小花依然仆到去拍,好似 Jeana同梁政珏都有幸被取用。但宋慧喬都被刪戲,你兩個咪咁開心住!


Jeana
「我個角色係舞廳小姐,嗰場群戲拍咗幾日,但連埋之前受訓,加埋都成兩個月,但我仲未知幾時首映喎!」


梁政珏
有份客串做歌女嘅梁政珏,懶神秘唔肯講戲分,咁又係,低調啲冇咁𤓓嘛!


章子怡喺開拍前要先訓練 3年,日日拉筋壓腿練柔軟度,連有舞蹈底子嘅佢都痛到大嗌!

失蹤人口


王家衞一向我行我素,除 咗出名慢,亦愛將客串角色 cut走, 嘥大家時間!不過王導已經係國際級名導,演員想出名的話,就算有機會被刪戲都要博一博啦!

關淑怡




《春光乍洩》係關淑怡的處女電影作,可惜王導因片長關係,將關淑怡所有戲分全刪。為安撫對方,王家衞在 99年將刪剪片段收錄在另一齣紀錄片《布宜諾斯艾利斯-攝氏零度》中,更在柏林影展播放。 

孫佳君




在《花樣年華》飾演梁朝偉老婆周太的孫佳君,在電影上映時有聲冇樣得個背脊,當時孫佳君狂呻失望,後來 DVD版收錄了 80分鐘從未曝光片段,孫佳君真身先可以重見天日。 

妮歌潔曼


美聯社圖片

王家衞 04年公布會搵妮歌潔曼在電影《上海來的女人》做女主角,可惜搞足 3年、直到妮歌生埋女都未開得成,最後妮歌決定唔接拍專心湊女,電影亦胎死腹中冇再拍。 

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()