close

陳健添冇抽水︰對Beyond問心無愧

明年是Beyond 30周年紀念,跟Beyond三子反目多年的前經理人陳健添(Leslie)就在這大日子前,推出樂隊25周年的舊作品,被外界指他趁機賺一筆,日前Leslie接受本報獨家訪問,他否認有斂財之嫌,更自言:「對Beyond問心無愧。」而會否與樂隊和好,他只抱隨緣態度。



Beyond的亞拉伯造型維肖維妙,是他們比較少見的一面。

Beyond前經理人Leslie為紀念Beyond出碟25周年,最近推出《BEYOND亞拉伯跳舞女郎》限量紀念版,現長居澳洲的Leslie接受本報長途電話訪問時表示:「明年係Beyond成立30周年,但單計出碟年期,今年係25周年,因為我喺網上睇好多年輕一輩嘅Fans對Beyond嘅過去唔係太清楚,所以我先推出呢一批限量紀念版Box Set。」

曾鬧不和

Leslie多年前和Beyond鬧不和,至今關係仍惡劣,猶記得03年時,Beyond推出《Beyond超越Beyond Live2003》,同期Leslie推出《Beyond超越亞拉伯演唱會》DVD,即被Beyond和其Fans炮轟他有「渾水摸魚」之嫌,問Leslie今次再推出Beyond舊作,可擔心再惹非議?Leslie則說:「講真,唱片賺得幾多錢,我為咗呢個限量版,都花咗幾個月時間去製作,今次應該係我最後一次推出Beyond嘅作品。(怕唔怕Beyond反感?)咁就要睇吓佢哋個人有冇成熟到。」


黃家駒逝世多年,歌迷們對他仍十分懷念。

Beyond很多年輕時的舊照都收錄於Box Set中。

陳健添
嘗試破冰

問他可有通知Beyond再推出舊作?Leslie坦言沒有,多年來曾聯絡過Beyond三子,惜家強全沒回音,而黃貫中則有簡單的回覆,問他可嘗試跟三子和好?他說︰「我一直都有試,不過點都好啦,我覺得冇所謂,我對Beyond係問心無愧。」

文:音樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()