趙哲妤堅拒除bra遭禁錮

前中國小姐趙哲妤前晚出席活動時,自爆入行前曾遭不道德攝影師禁錮,對方要求她除bra拍照,被她拒絕後便不准她離開,令她大感驚慌,幸好最終有驚無險,現在她每次拍攝工作都會有同事陪同以策安全。



趙哲妤表示現在每次拍照都會有同事陪同。

趙哲妤(Uny)前晚與性感女星張暖雅、Naomi,以及動漫Maggie李曼筠等齊為活動擔任嘉賓,Uny就自爆入行前曾遇過不道德的攝影師,她猶有餘悸地說:「嗰時我19、20歲,咩都唔識去咗間studio拍造型照,個攝影師氹我除衫,初初話除低一、兩粒鈕,之後叫我除埋個bra,剩係用頭髮遮住心口,我唔肯,佢又叫我飲杯嘢,我梗係唔飲,好驚,佢就唔畀我走,又唔畀我打電話!」Uny過了個多小時才成功脫險,但那攝影師事後竟然再致電約她到海灘拍比堅尼照,她即斷然拒絕。Uny說:「佢話我唔識呢行運作。之後我上討論區,原來已經有網民唱佢。」

Naomi與男友吵架

另外,Naomi對於早前試鏡時涉嫌遭到非禮,表示心情已好些,現不敢穿得太性感。不過最令她感到傷心的是網民指她博宣傳:「話件事大贏家係我,都唔知我贏乜!」她透露因此事而與男友嗌交:「唔知下星期我生日會唔會同我過。」


張暖雅性感打碟,以報知遇之恩。

Naomi跟男友吵架,苦口苦面。

李曼筠密實上陣。
張暖雅賺性感錢

而負責打碟的張暖雅就性感上陣,透露在人生最低潮時得主辦機構幫忙,救了她一把,她說:「佢介紹依家個老闆畀我識,所以今次打碟唔收酬勞同埋咁性感。最低潮時係畀男友騙財,連食飯錢都冇。(以身相許?)『扑』(幫)過我嘅人有好多,唔會用呢啲嘢報答!」另她昨日出席活動時就表示即使有人不喜歡她都會照行性感,最重要賺到錢和有工作。

文:名人組

張暖雅谷胸報答貴人扑佢 10,188 



【今日我至凍】義務打碟嘅張暖雅雖然拒絕以身相許,但仍極度性感捱冷報答伯樂當年喺佢低潮時,扑(幫)過佢好多。

張暖雅前晚谷胸上陣,到中環為派對打碟,她自爆得伯樂在低潮時不放棄自己,大讚對方是貴人,記者笑指她可以身相許時,她即衝口而出說:「佢扑(應為幫)我好多。」而同場的Naomi就封胸現身,更自爆因早前的非禮事件而與男友大吵。

張暖雅、Naomi、趙哲妤、仙樂都、李曼筠等女星前晚到中環出席「香港專業攝影師公會」派對,張暖雅力谷咪咪在現場打碟做DJ,她透露前晚是一個特別日子,因為邀請她到場的人是其伯樂。

「當年被男人呃」

張暖雅說:「佢係我貴人,當年我因為被男人呃錢,眾叛親離,搞到冇晒朋友,佢叫我唔好放棄,所以嚟香港試吓,雖然唔係乜嘢大成功,但都多謝佢,今日唔收錢來搞氣氛。」記者打趣提議她可以以身相許時,她竟口快快說:「佢扑(應為幫)我好多,唔駛用呢啲嘢來報答,之前一年翻天覆地變化好大,將來都會免費幫佢做嘢。」即時笑爆全場。
另外,張暖雅昨日又爆奶到尖沙嘴出席音樂活動,搶盡歌手鏡頭,會否怕其他人不鍾意她?她說:「習慣咗,其他人唔係好鍾意,冇辦法,咁樣有自己市場,幫公司同自己賺多啲錢。」張暖雅稱加上自己是大陸人,受排斥機會更大,在圈中亦有試過。
Naomi早前試鏡時疑被抽水,前晚密實到場的她自言仍有陰影,她說:「件事已交畀警方,唔會講太多。最唔開心係有啲網民講我搏宣傳」



■李曼筠(右)收起性感,吸引力自然不及谷胸上陣的張暖雅。 

■仙樂都無懼寒風吹襲,穿上吊帶裙襯黑絲襪現身,認真搏命。 

■Naomi怕再惹來鹹豬手,所以現時出席活動都刻意包到實一實。 Naomi和男友鬧翻

事件更令Naomi和男友鬧翻,她說:「佢話我咁大個人都咁蠢,發生時男友唔喺香港,佢返嚟仲怪我,頭先仲為件事鬧交,男友好介懷件事,覺得搞到上港聞。」
此外,同場的趙哲妤自爆十多歲時險被攝影師抽水,當時對方要求她越除越少衫,更要求她除掉上衣,以長髮遮胸,但她死也不肯除,對方即困住她在房內幾小時,嚇到她喊,最後對方亦放她走。
採訪:王連連
攝影:仇志德

趙哲妤遭禁錮逼拍裸照

前中國小姐趙哲妤(Uny)前晚出席活動時自爆,入行前曾遇過不道德的攝影師,更遭對方禁錮:「嗰時我咩都唔識,去咗間Studio拍造型照,個攝影師氹我除衫,初初話除低一、兩粒鈕,之後叫我除埋個Bra,淨係用頭髮遮住心口,我唔肯,佢又叫我飲杯嘢,我梗係唔飲,勁驚,佢就鎖住我唔畀我走,又唔畀我打電話!」她表示花了個多小時才成功脫險,事後在網上討論區發現原來已有網民大數對方不是。

同場的Naomi對於有網民指她以遭非禮一事博宣傳感傷心,她說:「話件事大贏家係我,都唔知我贏乜!」當晚最性感的張暖雅透露在人生最低潮時得到主辦機構幫忙:「佢介紹依家個老闆畀我識,所以今次打碟唔收酬勞同埋咁性感。最低潮時係畀男友騙財,連食飯錢都冇。(以身相許?)『扑』(幫)過我嘅人有好多,唔會用呢啲嘢報答!」她昨日出席活動時表示,即使有人不喜歡,她都會照行性感,最重要賺到錢和有工作。

張暖雅為了報恩,大晒事業線製造氣氛。

Uny遇過不道德的攝影師,幸而力保不失。

Naomi否認舉報非禮是博宣傳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()