close

張敬軒拒同基仔爭一哥

張敬軒昨日出席活動,對於約滿環球現並已決定轉投英皇旗下,軒仔未有否認說:「大致有個方向啦,遲啲話畀大家知。(英皇出1,000萬轉會費?)錢唔係我最大考慮,而係想新環境下發展,但唔係返內地,反而自己呢幾年喺香港停咗腳步,想再站穩腳步先。」



軒仔沒有否認將轉投英皇,並自爆近年在港停了腳步,是時候轉新環境。

對被指環球出1,500萬挽留?軒仔坦言:「係,(點解拒絕?)唔可以話拒絕,但有愧於Duncan(環球高層),因為過去三年我想做錄音室,佢就畀我做,我想遲出碟又畀我遲,以一個老闆同唱片公司,對我係好寬容。」

恨再亮相無綫

對於可能將與同性密友關智斌「閉門一家親」?軒仔稱一生的決定不會假手於人:「尤其咁Close嘅朋友盡量好少講工作同問意見。」而談到加盟英皇將與古巨基爭一哥位置?軒仔謂:「無論去邊一間公司,我都唔會成為任何人嘅威脅,只想齊心為公司爭取成績。」被問到簽英皇後可回歸無綫亮相?軒仔笑言是好事,始終無綫有慣性收視。因不續約可擔心頒獎禮捧蛋?軒仔稱:「年底有轉變,成績差都正常。」


吳雨主動與軒仔握手,並表示欣賞他的才華。

古巨基
吳雨主動握手

而軒仔在台上更與英皇行政總裁吳雨碰面,吳雨更主動與「未來兒子」軒仔「握手」,以行動盡顯兩人「友好關係」。吳雨被問到軒仔加盟一事,他大讚軒仔有才華,一直想和他合作。但吳雨否認用200萬幫軒仔贖身:「冇咁嘅事,我哋從來唔會畀錢贖身。(可怕古巨基唔開心?)唔會,歌手係各有各做,公司都想有多啲有實力歌手。」

文:音樂組

張敬軒加盟英皇好事近

歌手張敬軒早前約滿環球,盛傳已決定加盟英皇,昨日軒仔出席活動時未有否認:「大致有個方向啦,遲啲話畀大家知。」問到加盟英皇會否威脅到古巨基一哥的位置?軒仔說:「無論去邊一間公司,我都唔會成為任何人嘅威脅,只會齊心為公司。」活動期間,英皇行政總裁吳雨主動與軒仔在台上握手,似乎雙方都「好事近」,問到軒仔加盟一事?吳雨坦言一直希望和他合作,又很欣賞其音樂才華。

盛傳加盟英皇的軒仔(左)與吳雨握手。

軒仔過英皇好愉快 10,828 


■張敬軒在記者會上跟英皇高層吳雨握手,暗示轉會傳聞屬實。

張敬軒近日被指約滿環球將轉投英皇,昨日軒仔和羅力威等在尖沙嘴出席活動,軒仔由環球工作人員陪同。軒仔被問到是否加盟英皇?他只說與環球仍有一張唱片,現主力做好唱片:「好多嘢大致有方向,但遲啲話畀大家知,唯一可以講係好愉快嘅轉變。」
軒仔坦承環球以1,500萬挽留,但錢不是最大考慮:「我有愧於Duncan(環球高層黃劍濤),過去佢畀好多時間我喺錄音室上,好包容同支持我,但我喺呢間公司已十年,再唔走公司就要畀長期服務金我。」
軒仔否認因密友關智斌關係過檔英皇:「佢完全冇畀意見,係好close朋友,盡量少講工作。」有指他與古巨基風格不同以免競爭,軒仔稱從來不覺自己會威脅任何人。英皇高層吳雨否認為軒仔賠200萬贖身,大讚軒仔有才華,想與他合作。
採訪、攝影:溫敏芝

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()