體積: 133.9/68.7/9.1mm
重量: 139g
售價:$4,398( 16GB)
網址: http://www.lg.com

HOT-ITEMS

貴價 Nexus 4 食胡靠新 Android

2012年12月20日 ~~ 第1189期 香港《壹周刊》

Google的 Nexus系列手機,一向都是 Android粉絲至愛,因為必定搶先預裝最新版 Android,一推出自然成為搶手貨。今次 LG代產的 Nexus 4亦不例外,不過只限美國,因為 Google在當地行低價政策,約二千七港幣( 16GB• 349美元)就買到部四核兼 Android 4.2 Jelly Bean手機,每次接受預訂,一個鐘內必然清貨。

來到香港,代理竟然開價$4,398,叫價仲貴過水貨,網上粉絲猛烈抨擊代理食水太深!雖則的確比原價貴一大截,不過搵番其他品牌的同級機比併,其實價錢差不多。撇除「心理」因素,到底部機是否好用?併過先知。

360°全景




Jelly Bean最受注目功能,非 Photo Sphere全景拍攝莫屬,同一般全景相最大分別,是可以將上下左右全方位景象合併成一張相,效果類似 Google Maps Street View,不過實際試影,併貼效果一般,不夠順滑。 

新增手勢




Android用家以往可用手指由屏幕頂向下拉出通知欄,新系統就增加多一個手勢,單指開通知欄,兩指開設定欄,更好用。 

待機自定




新增更多鎖機畫面快捷選項,例如用手指向右掃可睇到日曆、時鐘、短訊同 Gmail等資料,向左掃就入相機模式,唔使解鎖都可以回覆短訊同電郵。 

同級點睇


相比最近推出的「同級機」 HTC One X+同 ASUS PadFone 2( 16GB版•售價:$4,298),規格近似, Nexus 4最正就是有 Android 4.2,不過只睇價錢,無優勢可言。




上至下
HTC One X+
64GB、$ 5,198、 1.7GHz處理器、 1GB RAM

LG Nexus 4
16GB、$ 4,398、 1.5GHz處理器、 2GB RAM

ASUS PadFone 2
16GB、$ 4,298、 1.5GHz處理器、 2GB RAM 

效能相近


測試方式:試玩 3D online game《重裝武士》 15分鐘,以遊戲順暢度測試效能,並測量手機機身溫度。
三部機的順暢度同效能近似,不過 PadFone 2有輕微窒格,而 One X+畫面雖然順,但機身溫度高達 48° C,輕微辣手。 Nexus 4不窒不熱,稍勝。

屏幕偏色


測試方式:將手機屏幕調至最光並顯示同一影像, Nexus 4明顯輸蝕。
屏幕解像度同樣是接近 1280× 720,但以 One X+顏色最自然; Nexus 4就有輕微偏藍,而 PadFone 2屏幕雖然整體較暗,但暗位細緻度較高。另外, One X+及 PadFone 2的可視角度都接近 180度,表現較好。

試相合格


Nexus 4一洗過往 LG手機的影相質素極差問題,攞番少少分。

HTC One X+
800萬像素




雖然對焦速度最快,不過細緻度略為遜色。另外,影像的色彩處理偏向濃烈,並非每次都有好效果。 

ASUS PadFone 2
1300萬像素




畫質細緻,色彩還原度高,不過對焦速度一般。 

LG Nexus 4
800萬像素




顏色有少少淡,暗位亦有微粒,但細緻度及對焦速度合格。 

總結


作為 Google親生仔, Nexus 4的表現不過不失,如果定價跟番美國,毋須考慮必定推介。講效能,其實同 PadFone 2差不多,而 PadFone 2價錢平一百之餘仲可以另購配件變 tablet,除非必玩 Android 4.2不可,否則 PadFone 2吸引力較大。至於 One X+,價錢實在太貴,出局! 

text:勞耀全
photo:陳健邦

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()