睇 apps知道巴士幾時埋站,更易預算出門時間。

CLOSE-UP

智省時

2012年12月20日 ~~ 第1189期 香港《壹周刊》

隨住 smartphone普及,手機已經唔單只用嚟打電話、 WhatsApp,日常大大小小生活事情,幾乎全部可以靠手機代辦。
只要配合適當嘅智能 apps,搭車、買衫、買傢俬,甚至訂枱食飯,喺手機芒上篤幾下就掂,識得用,絕對可以慳番唔少時間。


唔想等車等到𤷪,即時預覽巴士或的士位置, last minutes先至行去車站搭車,慳時慳腳骨力。

轉乘巴士


搭巴士如果冇車直接去到目的地,淨係搵車轉都有排煩。「香港巴士通」可以睇勻全港所有巴士路線,輸入起點同目的地,自動幫你計算點轉車最快同最平,唔知附近邊度有站,仲會話埋你知,認真好幫手。
香港巴士通
對應: Android(免費)




如果唔知附近有邊條巴士路線經過,系統一樣幫到手。

追蹤的士


股市樓市旺,喺街真係好難截到的士。裝番個「的士 GO」 app,除咗可以睇到附近邊度有「吉車」,仲可以打埋電話俾的士大佬叫車,落雨同繁忙時間就最有用。
的士 GO
對應: iOS、 Android(免費)




可連接地圖,睇吓的士去到邊。

幾時埋站


顯示巴士仲有幾耐先埋站,其實唔係新嘢,日本、台灣巴士營運公司一早有類似服務提供,原理只係喺巴士上安裝定位器,系統偵測到巴士實時位置,再按路程估計埋站時間,等市民唔使喺站頭等餐死。香港城巴終於追落後,今個星期喺自家手機 app加入巴士位置追蹤功能,可以睇到六條機場路線巴士埋站時間,包括 A10、 A11、 A12、 A21、 A22同 A29。
新巴城巴
對應: iOS、 Android(免費)




細心睇,城巴新版本 app睇實景巴士站版面,右下角多了個手錶 icon,即代表顯示埋站時間(紅圈)。


顯示未來 45分鐘內會埋站的巴士,而實際測試,巴士的確準時出現。


一機在手,即可以遙距 book枱食飯,搵食更易。

用手機 app幫手 book枱、拎籌等位,又可以即刻搵到抵食酒店自助餐,做乜仲要特登走去食肆門口排隊? 

攞籌助手


唔少食肆都開始炮製自家 app俾客人 book枱或攞籌,其中以元氣壽司新出嘅 app比較完善,用家只可以攞到附近店鋪嘅籌,減少「亂槍打鳥」嘅攞籌人數;而且爭十個籌就到自己嗰陣,系統仲會打電話通知客人,唔怕過籌,可以放心喺附近 shopping。
元氣壽司
對應: iOS、 Android(免費)




一睇就知依家排籌排到幾多號,差不多叫到時先返去門口等。

沙田搵食


元氣搞自家攞籌 app,沙田新城市廣場就為場內食肆打造專用攞籌 app,可以一次過拎定幾間食肆嘅籌,邊間有位先就去邊間。不過,人人都撳幾張籌,條龍咪有好多鬼籌?
新城市廣場
對應: iOS、 Android(免費)




一次過拎幾間食肆嘅籌,邊間就快有枱,一目了然。

即興自助


比較有水準嘅酒店自助餐,通常都要早兩、三個禮拜 book枱。心血來潮想食,「撲枱」 app或者可以幫到手。每日晏晝四點準時列出十幾間酒店嘅即晚名額,就連網上好評嘅萬麗海景酒店同埋萬怡酒店都有得訂,加加埋埋幾十個名額,鬥快搶枱。
撲枱
對應: iOS(免費)




平至百幾蚊嘅酒店自助餐,好多時幾分鐘就滿額,手快有。

其他


衣食住行之外,手機 apps仲可以幫手繳費、搵醫生,全能助手。

幾時起飛


交通工具嚟講,無論搭飛機抑或接機,班機正常還好,唔 check清楚有冇 delay就出門口,隨時後悔莫及。「香港航班資訊」 app有齊未來兩日所有離港同抵港航班資料,內置埋提示功能,將目標航班加入監察名單之內,當班機有乜改動都會即時通知你。 iOS用家就可以用「香港國際機場」 app,功能差唔多。


香港航班資訊
對應: Android(免費)


香港國際機場航班資訊
對應: iOS(免費)



隨時繳費


個個月都要交水費、電費、管理費同埋信用卡費用,話就話一個 PPS繳費靈戶口就搞得掂,不過以前一定要用電腦上網或者打電話先可以交費。最近推出專用 app,登入後,就可以一次過將濕濕碎碎嘅賬單 kill晒。
PPS繳費靈
對應: iOS、 Android(免費)





即讀報錶


煤氣公司上門抄唔到錶,好多時靠估會收多啲錢,其實裝 app報錶仲簡單,隨時用手機報錶, easy job!
Towngas煤氣公司
對應: iOS、 Android(免費)





實景求醫


頭暈身㷫想搵醫生?打開「醫 Finder」即時喺地圖顯示附近嘅中西醫位置同方向,唔怕搵唔到。
醫 Finder
對應: iOS(免費)





text:科技組
photo:吳卓凡、吳超德
graphic:劉志誠

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()