close


傅嘉莉愛貓咪,手抱的長毛美國捲耳貓 Bebe今年七歲;短毛的蘇格蘭褶耳貓 Gebe,今年四歲。

名人家居

傅嘉莉 自作業

2012年12月20日 ~~ 第1189期 香港《壹周刊》

買得起樓,裝修當然要 揼本一點,找專業的室內設計師為單位扮靚最方便,不過最了解自己心意的始終是自己。以陳冠希師妹身份出道,做了七年模特兒,剛簽約無綫做藝人的傅嘉莉,亦不假手他人,親自設計、買料、監工,為自己打造一個舒適的安樂窩。

自家設計


最近拍完無 綫劇集《衝上雲霄 2》、在劇中與吳卓羲有感情線的傅嘉莉,她買入這個太古城單位兩年多,一年多前才收回自住,繼而進行大裝修,「我喜愛呢個單位因為有八成八實用率,同埋我鍾意間屋所有 嘅窗都係望海,我覺得都幾舒服。不過本身呢間屋 嘅裝修係三十年前 嘅 style,上一手業主係完全冇裝修過就租俾人,所以我拎返 嚟 嘅時候,個情況都幾惡劣。」牆身、地板殘舊可想而知,加上電線、水管全部發霉,重新鋪設是必然的事,最簡單的做法就是找室內設計師重新規劃設計,但傅嘉莉堅持自己搞掂,「雖然我冇讀過設計,但我自己本身都好鍾意設計、鍾意畫畫,始終自己先知自己想點,點樣搞先 啱自己心水。」


她曾與周杰倫拍攝服裝廣告。


在《衝上雲霄 2》中,傅嘉莉與吳卓羲有感情線發展。


由於一個人住,飯廳面積相對較細,橢圓形木餐 枱及餐椅購自 franc franc,約七千元。


訂造的木鞋櫃放了過百對高 踭鞋。


書房放滿 VCD及書籍。


信佛已六年的傅嘉莉,家中放了幅大師寫的字畫。

搵笨


單位裝修了三個多月,回想裝修期間,傅嘉莉坦言辛苦:「 嗰陣時要做 嘢好忙,成日飛 嚟飛去拍廣告,平時做嘢已經好 攰,但係收咗工都要摷資料,參考吓人 哋屋企 嘅裝修,同埋一定要抽時間去材料鋪,又要就番佢 哋 啲時間,因為佢 哋好早收鋪,睇一樣 嘢係睇好耐,但係覺得為 咗自己間屋,就值得。」
選擇適合的牆紙就花了她最多時間,喜歡木傢俬的她想要找一種像真度高的牆紙,「我好鍾意木,本來想用木板去做牆身,但係因為太古城近海,濕氣令木板發霉就有排搞,又驚會擙 嘢出 嚟,同埋我有貓,驚佢哋抓,咁就不如貼牆紙,雖然木紋牆紙好多,但像真度唔高而且又唔自然,所以花 咗好耐時間去搵,呢間日本牆紙價錢會貴少少,牆紙師傅話如果係自己住都抵 嘅,哈哈。」
一個女生東奔西跑為頭家,苦頭當然吃不少,俾人呃是意料中事,「雖然我唔係好有預算窗簾係幾錢,但六條路軌收我萬幾蚊,真係好貴, 嗰陣時覺得好辛酸,俾人呃,呃咁多!又唔知點先可以追番 啲錢,咁 啱我朋友之前都係去 咗呢間整窗簾,又係俾佢搵笨,最後都係我朋友幫我搞掂。」


廚櫃都是她到廚櫃公司親自選購,如何擺位最方便、最實用、顏色等,絕不馬虎。


哈米頓龜是○八年她的唱歌老師介紹她養的。


屋內放有一盤水晶,她笑說:「總之要擺, 啲位 啱唔 啱我都唔知,哈哈。」

賣竇


單位的間隔亦有所改動,正門旁的鞋櫃及位於廚房內的工人房原來是飯廳的位置,為了放置百多對鞋子,於是造了牆身般高度的木鞋櫃,可擺放鞋子之餘,亦可作分隔作用,剩餘的位置則改為工人房,廚房門口亦改到現在的位置。另外,廁所及書房門改窄後,兩邊便騰出了更多空位收納雜物。
雖然悉心打造安樂窩,但早前她已經將單位賣出,「最開心係個買家都鍾意我 嘅設計、色調、間隔同埋個 mood,佢好鍾意我將 啲 嘢收埋晒、睇唔到,佢睇完一次就即刻話買。」傅嘉莉興奮話以呎數計,她的單位算係全棟賣得最好 嘅價錢,「低我兩、三層 嘅單位早我兩、三個禮拜前賣出,但係價錢差好遠。」價錢 啱,買家又欣賞她的設計,一舉兩得。


主人房內設置衣帽間。


二千多元的 B&O鏡子被她稱為「明星鏡」,「一着燈望到自己就好有自信,哈哈,我又會用呢塊鏡練吓戲。」


木製大床、床頭皮及燈頭射燈均是訂造,約一萬多元。


傅嘉莉每間房都擺放鹽晶燈。



撰文:王健美
攝影:黃志明
插圖:王健威

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()