close


葉澍堃夫婦與一對新人在開席前先切蛋糕。

社交圈

黎姿夫婦 前後腳賀葉澍堃

2012年12月20日 ~~ 第1189期 香港《壹周刊》

前經濟發展及勞工局局長葉澍捬的長子葉瀚林,月初跟拍拖十年的女友朱敏盈在聖約翰座堂註冊結婚,上週六假四季酒店筵開三十四席宴請親朋。當日好多嘉賓都一對對影相留念,岳少同女友唔肯合照都情有可原,但已為人妻的黎姿,竟然次次都行先走先,永遠爭做老公前面的女人。

葉瀚林 晒煙韌


同樣任職銀行的新郎葉瀚林和新娘子朱敏盈,將兩人的旅行相和紀念品大晒冷供來賓欣賞,兩人表演慾都唔弱,新郎說:「我哋拍 咗條短片,在婚宴度播,我哋扮七十年代 嘅造型。」新娘接着說:「我就扮陳寶珠(圓圖),佢就扮阿倫狄龍,仲戴埋假髮。」




會場放滿新人的甜蜜照片。

馬廷強 墮後




黎姿○八年息影下嫁富商馬廷強,前年為馬家生了一對孖女,今年十月再添多個千金。已為三女之母的黎姿,著住貼身黑色露背裙同老公去飲喜酒,不過黎姿慣性行得快,無等埋老公一齊行,次次前後腳出現,永冇話拖住並肩同行。 

林建岳 唔理女友




林建岳帶埋女友林寶賢( Michelle)來飲,不過佢好避忌,先叫保鏢到場視察,廿分鐘後才同女友到場。知有記者,兩人一出𨋢就各自彈開,驚死俾人影到合照。 

白雪仙 無語




近年深居簡出的白雪仙,由劉千石陪住嚟飲,問仙姐是否跟男家葉生好熟?她只優雅地點頭,再問她是否睇住新郎哥大,她又搖頭不語。 

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()