梁敏儀和年輕 6歲的沈震軒床上慾戰,爆粗激嘴樣樣玩齊,而且講到明要夠爆。

探熱針

古惑仔加料  36歲梁敏儀剝清自揸

2012年12月20日 ~~ 第1189期 香港《壹周刊》

新版《古惑仔:江湖新秩序》未上畫,男主角羅仲謙、梁烈唯幾位「大佬」已被網民插爆,笑造型似鴨多過行蠱惑。導演王晶話之你,繼續加料重口味,搵來休息兩年的前愛將梁敏儀做阿嫂,剝清自揸 34C豪乳勾引𡃁坤沈震軒,加埋床戰二十秒,比「鴨仔」羅仲謙谷胸劈友更有睇頭。

隱退兩年


自從○九年露兩點拍完藝術三級片《安非他命》,梁敏儀便半退出娛樂圈轉賣美容產品,經歷兩年 OL生活,請假返內地登台賺外快有掣肘,決定的起心肝,重回電影圈。
上次拍三級片有機會參加柏林影展行紅地氈,講過唔會再露的梁敏儀,終於守唔到寡。復出接拍前經理人王晶監製的新版古惑仔,對白及露肉程度去得更盡,全裸色誘羅仲謙叫對方「試吓我手勢」外,更有一幕大膽剝清三級自揸床戲。
梁敏儀坦言,考慮了兩個月才決定接。「接呢個角色係希望幫到事業發展,我呢兩年一直有 喺內地做騷,呢部戲雖然未上,但國內已經有好多人因為古惑仔而搵我登台,而家排到農曆年。最緊要係我同男朋友商量過,佢亦支持我 嘅決定。」


再剝的梁敏儀,拍攝自揸場面,極度重口味。




在戲中飾演阿嫂的梁敏儀,同沈震軒有床戰外,亦有在泳池色誘羅仲謙,上水時,又玩全裸騷 34C身材。




《古惑仔:江湖新秩序》,除了一班新進「古惑仔」外,老牌演員也出力不少,單立文做大佬,連潘源良亦客串一角。


王晶回歸港產片市場,這部以黑社會為題材的電影,將無緣在國內上映。


新版「古惑仔」未出街已被網民狠批,似做「鴨」多過行「蠱惑」。王晶在微博反駁網民新版是給年輕人看。

拍足五粒鐘


據知,這場三級床戲在電影會出現二十秒,梁敏儀、沈震軒清場拍了五個鐘,其間因男方不時用手遮擋了梁敏儀的重要部位,結果被親自落場執導的王晶叫停,落柯打要去到盡,唔激唔收貨。
「我知道晶哥要求 嘅尺度去到邊。○九年拍《安非他命》都係三級,但 嗰場戲純粹表達愛 嘅感覺,呢套就好唔同,因為𡃁坤好喪,佢勾二嫂,所以兩個人 嘅床戲一定要夠癲夠狂。我哋之前完全唔認識對方,開咗工幾日就埋位拍床戲,都有壓力,好彩佢(沈震軒)唔係口花花嗰種人,淨係睇劇本,我覺得佢好專業。不過正式 roll機前,我哋都飲咗三支香檳先埋位。」梁敏儀說。
曾與劉羽琦在《喜愛夜蒲 2》拍過街頭野戰的沈震軒,拍情慾場面經驗亦豐富。「今次床戰 嘅肢體動作激烈過上次好多,因為要表現我哋兩個都係好喪好癲,臨尾仲要講好多粗口,意識上去得好盡,同《喜 2》好唔同。」沈震軒說。
戲中「𡃁坤」一角當年由吳鎮宇飾演,珠玉在前,沈震軒承認壓力不輕。「我拍完先睇番吳鎮宇 嘅『𡃁坤』,否則一定會俾佢影響,今次我自己加咗啲新 嘅設計,晶哥都肯接受。」


沈震軒和梁敏儀拍床戲前,一直保持距離,以免太熟絡影響床戲效果。


怕慣床戲的沈震軒,上次對手是國產 Baby劉羽琦,今次則是大他六年的梁敏儀,愈來愈重口味。


梁烈唯在戲中重演謝天華的「大天二」,表現大受王晶賞識。


09年梁敏儀演出三級片《安非他命》,盛裝打扮出席當年的香港國際電影節。


莊思敏與梁敏儀再度合作,不過人工僭建胸部的莊思敏,今次無機會晒身材,以中性打扮演同性戀者。


08年梁敏儀和莊思敏合作《我老婆係賭聖》,當年莊思敏仍是模特兒身材,高瘦平。

去到盡


放棄國內市場的新版《古惑仔》,王晶由劇情以至對白均去盡,粗口滿天飛外,劈友劈到見腸,又加插大膽激情床戲,幾重口味都有。




狂斬
戲中飾演大佬 B的黃貫中,被仇家起腳踢肚追斬,以一敵八的他,最後慘死成身血。 




火燒
沈震軒飾演的𡃁坤拍了兩個慘死版本,一個俾刀 劏爆肚,另一版本俾羅仲謙用火燒死,邊個版本出街都同樣血腥。 




踢小震軒
高登人氣爆燈的講波佬黃興桂,在戲中飾演牧師,除自動波加插抵死金句外,更有幕出盡力兜腳踢沈震軒下體。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()