吸毒風暴 是 非日日爆 黃浩 連𠝹細So妻 兩姊妹


【今日我至奇】DJ細So嘅老婆Wing同阿Wing細妹被傳先後跟黃浩拍過拖,認真奇情!

徐淑敏老公黃浩有份投資的餐廳,爆出有藝人疑似吸毒,黃浩大前日報警聲稱有女藝人搵黑社會出面恐嚇。據知該女藝人日內要到警署助查,而是非纏身的黃浩被爆在台灣參加媾女派對,據知他當時先後跟商台DJ蘇耀宗(細So)的老婆Wing及Wing的妹妹拍拖,十分風流。

黃浩旗下食肆被爆有藝人在VIP房疑似吸毒,之後他聲稱收到恐嚇電話,大前日黃浩到灣仔警察總部報警,指遭一名女藝人恐嚇,案件已交由灣仔警區反黑組第二隊調查,同時警方也要求黃浩交出藝人疑似吸毒短片,本報收到可靠消息,該女藝人日內要到警署助查。

細So被疑放相人

黃浩日前被爆婚前在台灣出席迷幻媾女派對,相中他跟36F雷凱欣、模Naomi、DJ細So老婆陳穎楠(阿Wing)等high爆夜蒲,阿Wing是細So的第二任妻子,細So的DJ同事前妻恰巧也叫阿Wing。照片中另一名中間分界的長髮女子,原來是阿Wing的妹妹,據知當時黃浩曾先後跟阿Wing及阿Wing的妹妺拍拖,不過最終阿Wing嫁給細So,黃浩則娶徐淑敏為妻。本來已經是前事,但迷幻派對相片突然在網上瘋傳,原因是藝人在黃浩餐廳涉吸毒事件曝光後,有傳細So為幫朋友攻擊黃浩,瞞着老婆公開派對相片,結果阿Wing跟細So吵大鑊,她一怒下返娘家,兩人出現婚變危機。
昨日本報記者致電黃浩,求證是否曾跟阿Wing兩姊妹拍拖?他說:「過咗去嘅嘢唔想再講。」有傳派對相片是細So放出來,還弄致跟太太婚變?黃浩說:「唔清楚,冇聽過。」記者昨日致電細So,他否認老婆是黃浩前女友:「我肯定佢冇同老婆拍過拖。」並謂沒聽過阿Wing的妹妹曾跟黃浩拍拖,問會否阻止他們再聯絡?細So說:「唔會干涉太太交朋友。」
有傳細So為幫朋友而公開媾女派對相片,細So否認說:「哈哈,冇咁事,幾好笑。」跟老婆感情有沒問題?他笑說:「有呀,今早為放狗問題嗌交,我哋感情冇受影響,仲準備生小朋友。」



■黃浩在媾女派對中親吻阿Wing妹妹的面珠,可見兩人關係不淺。 

■黃浩、細So老婆Wing、Wing妹妹、Naomi和雷凱欣早前出席派對,玩到好high。 

■細So強調派對照片不是他放出來,也沒跟老婆Wing鬧婚變。資料圖片 周永恒爆紅星吸毒

梁思浩主持的now節目訪問曾吸毒的周永恒,他大爆初入行時埋堆吸毒:「由飲酒開始,慢慢變咗食大麻,我見某啲一線歌手係咁,咪有樣學樣。」梁思浩也爆當年出席劇集慶功,有名三、四線藝人問他:「開唔開飯?」然後要收五千元,他才知是毒品拆家。
採訪:林妃

揭秘:藝人妻被睹啪丸

黃浩持有的藝人疑似吸毒片段,至今仍未曝光,但有看過該片的人士,稱當晚廂房內的氣氛異常高漲,有男有女共23人,好不熱鬧。片中見到藝人妻子和主持在捲煙和啪丸,兩人越夜越high,更不時手舞足蹈,舉止異常,而影壇女星則坐在一個角落抽捲煙,其後藝人妻子顯得相當興奮,其間更和一男子嘴對嘴,相當豪放。

Wyman寸黃浩:有人心地差 39,786 


■黃偉文搞鬼地與徐濠縈「合照」。微博圖片

黃偉文(Wyman)前晚在中環出席時裝活動,問到老友徐濠縈在網上貼了黃浩相,結果引來罵戰,他說:「佢不嬲幾直接,今次有啲衝動。我好信阿徐同Josie(何超儀),我同佢哋食過一億餐飯,如果佢哋有咁嘅癮,好難未見過囉。」Wyman更寸黃浩:「要達到黃生講咁嘅效果(指在餐廳吸毒),係要好蠢,我信我朋友唔會做壞事,我信朋友品格同智慧,唔係咁蠢嘅人。」
Wyman更指一年前已聽阿徐呻被餐廳亂收多錢,他說:「鬧得好唔開心,我都擔心有人報復,世界上有人心地差!」指黃浩還是偷片員工?Wyman說:「員工係邊個,暫時都冇人知,我就唔會唔妥個員工囉。」



■郭偉亮想事件盡快查清,免得口同鼻拗。 Eric盼水落石出

此外,郭偉亮(Eric Kwok)前晚出席音樂頒獎禮,對於黃浩報警稱被藝人恐嚇,Eric說:「好呀!快啲搞掂佢。」被問到黃浩被爆攬女,他說:「呢啲派對佢去得多過我啦,雜誌成日攞呢啲做封面。」他直言希望盡快查清事件,是否想還自己清白?他說:「我知我係清白,唔使擔心。唔使有人出嚟講唔係真嘅嘢影響人哋,起碼有個有公信力嘅中間人(警方)。」他又澄清太太葉佩雯與張栢芝沒不和。
採訪:李珮洳、梁錦雯
攝影:陳順禎

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()