朱晨麗揀男友焗要馬國明

去年港姐冠軍朱晨麗首次拍劇,有幸與無綫兩大型男馬國明和吳卓羲合作,她對二人讚不絕口。若要二選其一,她笑說︰「佢兩個又高大又靚仔,係女仔都鍾意啦!真係好難揀,馬明又喺我隔籬,唔揀佢可能會嬲我o架!」馬明即望着朱晨麗說︰「咁都真係幾難揀,因為我坐咗喺你隔籬,一係你要我個殼啦!」



朱晨麗被改花名「Morning朱」,大叫救命。

二人因拍劇而熟落,馬明更為朱晨麗改花名,他笑說︰「我哋幫佢改『Morning Beautiful朱』,好多人有花名都會紅,不過覺得太長,之後就叫佢『Morning朱』。」但朱晨麗直言非常難頂︰「起初真係聽唔慣,覺得個名好怪,不過佢要咁叫冇辦法。」


馬明大讚朱晨麗有魅力,但唔怕傳緋聞。

場地︰Zummer

朱晨麗服裝︰Ted Baker

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()