So Comment

大碟夾好味  Blue Butcher

2012年11月30日 ~~ 第905期 飲食男女

討厭極!!!
訂位係一個討厭極嘅過程,電話常常係留言,留咗言又唔覆。打得通電話時,又一定係話冇位,你問幾時有位,佢話下個月。到突然佢答有位,但又話只係得 high table(張 high table係搭枱形式)。
咁我想知啲枱係畀邊個坐?啲人又係喺幾時訂位呢?討厭極!

結果...WALK-IN!




既然打電話係多餘,咪聰明啲,唔好咁多餘。既然人家唔鍾意有計劃,咁咪冇計劃地 walk-in囉!哈哈!門口個蠢蛋仍話冇位, high table呢?冇位?只有落樓梯走,但你知我好寃氣啦,又走回去, bar都冇?結果蠢蛋才話 bar有!係咪笨死呀! 

食物


大廚介紹的。不得不讚大廚 Tenny,因為我哋坐 bar,所以佢一舉一動,一清二楚。佢不停地叫啲同事要試味,而佢每一碟餸菜送出去之前都一定試味。
先來一個爛鬼紙袋,原來係麵包。
頭盤試了 Organic Tomato$190有 3款番茄,不過普通好食,亦食唔出有太大分別。






Foie Gras$195係雞肝,朋友們好鍾意,我覺得唔夠鵝肝香,咁又不如唔好嘥 quota了。
Quail$130正到無倫。 Quail又嫩,配料係青、紅葡提子和石榴,好 refreshing,正!
Garden Salad$70 Lemon Dressing,好 light,好正!






Pork Chop$290 slow cook, serve喺隻小平鑊,有些汁(對唔住,太開心!開始食咗先至記得影相,哈哈!)肉 pink但 tender, juicy。但全晚除了我都唔見有人叫。其實好好食㗎!
Dry Aged Sirloin 12oz$850( 3個人食都可以)正!燒得好香, No fuzz!外脆內 juicy!必殺!
Main Course千祈要 share!一定食唔晒!又可以價平物美!
最後 strawberry dessert+ basil ice cream好食呀!






Blue Butcher
地址:中環荷李活道 108號
電話: 2613 9286




蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 

撰文、攝影:蘇施黃

(蘇施黃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()