o靚模許穎(Phoebe)和港姐出身的袁嘉敏(Candy)因為幫一套日本卡通片《神秘之法》做配音,各有各話自己是「女主角」而爆發罵戰!

罵戰開始於早前Phoebe出席宣傳活動時,強調自己是女主角,而同為片中聲演女主角「織女星公主希搭」的袁嘉敏就對Phoebe認做女主角一事大表不滿,她接受傳媒訪問時,就說:「叫佢搞清楚先好啦!佢只係演我個角色嘅其中一段!」至日前二人一起為該片到旺角街頭宣傳時,袁嘉敏一見到着住小背心短裙的Phoebe,即面露不悅色,被記者要求兩人合照時更加係不情不願。記者問到二人是否不和?Phoebe即笑言:「我冇喎,人哋Candy姐係大明星,我只不過係個o靚模仔!」擺明暗寸袁嘉敏扮大星,袁嘉敏即怒火中燒,寸爆咁回敬對方:「直程係好笑囉,話自己係主角。我個角色由頭做到落尾兩個鐘!佢就只係得三十幾句對白!」之後袁嘉敏咬住唔放咁追問Phoebe:「咁你即係唔認自己講錯嘢啦?」Phoebe雖畀袁嘉敏追逼,但她就堅持地說:「我從來唔會講錯嘢嘅!」之後記者要求二人合照,Phoebe表示無所謂,但袁嘉敏就拒絕,踩多兩句地說:「唔好嘞,等過咗世界末日睇吓有無事先啦!其實我都唔想影合照嘅,可唔可以用電腦執走我呀?」

 

袁嘉敏於微博留言,寸有人層次低,疑似寸爆認自己是女主角的Phoebe。

袁嘉敏和Phoebe為同日本卡通片《神秘之法》做配音,鬧出雙胞女主角。

 

Phoebe於微博上和宣傳活動上,多次強調自己是女主角。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()