選美索爆
登、登、登、櫈,陳年靚靚泳衣照,索爆。

當年今周

靚靚變靚啲

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

今年龍媽媽特別多,係人都知做媽媽唔容易,四百萬成本一件(依家可能唔止),仲要犧牲美好身材。
望下 2006年 11月中第 589期《忽周》,當時靚靚臨盆在即,個肚籮咁大,面又腫又走樣。要執番今時今日嘅靚樣,相信靚靚下咗唔少工夫。

不過冇辦法啦,鬼叫減肥係女人嘅終生事業咩。尤其佢有個又靚仔又有女人緣嘅老公張智霖( Chilam),唔 keep好啲,唔扮靚啲,點留得住老公心?呢,早前之嘛,就傳出 Chilam同陳法拉拍攝《衝上雲霄 2》時玩得過分親密。睇嚟靚靚除咗準備掃狐,仲係時候再執靚啲個樣,勾番老公個心。


張智霖之前拍《十月初五的月光》,被指暗中撻着佘詩曼(左圖)。如今《衝上雲霄 2》亦同陳法拉傳緋聞(上圖),拍親劇都出事,睇嚟靚靚要看緊啲。




檔案編號第 589期
日期: 10/11/2006


大肚脹爆
靚靚 2001年同 Chilam喺美國註冊結婚, 2006年臨盆在即,被影得面腫鼻圓,一副圓潤好福相。


當時靚靚成嚿椒鹽雞翼吞晒落肚,胃口相當大,結果不負眾望誕下 8磅肥 B張慕童。

依家靚番


嘩!唔睇番都唔知你咁好福氣。﹙設計對白﹚
依家咪 fit番囉,仲講!﹙設計對白﹚

靚靚生完仔都 6年,面容尖番亦減磅不少,不過始終有少少肥,如果減埋就 very good嘞。 




靚靚同張智霖各有各忙,平日都盡量抽時間陪囝囝,都算圈中模範家庭。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()