close

孕味 李嘉欣 步步為營 帶仔 旅行 避寒

李嘉欣帶仔旅行避寒

「大美人」李嘉欣昨日出席水晶品牌Swarovski活動時,以一身綠色閃爍露背裝示人,十分矚目。同場還有鍾浠文等模特兒行騷。在台上嘉欣表示聖誕節將留在香港度過,並親自下廚煮聖誕大餐給家人分享。談及如何慶祝節日,她表示聖誕前將一家人到熱帶地區旅行:「畀小朋友(兒子Jayden Max)見識多啲。(帶工人去?)湊佢個姐姐會去,我都會全程睇住佢o架喇,(唔放心?)姐姐都好錫佢嘅,我喺香港都成日睇住。」



李嘉欣出席聖誕活動,並指希望聖誕留港度過。

記者問她是否比以前肥胖?她即說:「唔係,(行得咁小心?)係,之前傷患未好番,睇跌打又唔好,着高踭鞋都痛。(造人?)老公話唔好諗,等上天安排。」提到她之前曾宣布封肚,她說:「係,我見佢(兒子)大得咁快,好想重溫!但係香港小朋友讀書咁辛苦,心大心細。」

 


李嘉欣在活動中大晒玉背。

鍾浠文(前排左)與一眾模特兒齊行騷。

孕味嘉欣步步為營

近日被傳孕味濃的李嘉欣,昨日穿上大露背裙出席Swarovski水晶聖誕樹亮燈儀式,曾揚言封肚的她近日轉口風,指造人與否要看上天安排。嘉欣透露聖誕前會帶囝囝旅行:「想帶佢去啲熱帶地方見識吓,留番最逼人嘅時候就喺香港!」問到可會趁假期造人?她笑說:「嚟緊蛇年應該唔會,我鍾意馬,不過呢啲唔係人控制到,老公叫我唔好諗。(明年努力?)一切睇上天畀唔畀再講啦!(之前又話封肚?)我好疑慮,見個仔大得咁快又好想重溫,但見到香港小朋友讀書咁辛苦就心大心細!」問到囝囝可有想要一個弟弟或妹妹?她說:「佢話No,不過佢兩歲未夠,可能唔知個問題問乜?」現場所見嘉欣行路時步步為營,她謂因腳患未愈而已,否認懷孕。

嘉欣穿鬆身裙出席聖誕活動,孕味更濃,落樓梯時小心翼翼。

 

嘉欣大露背上陣,上落都有人扶實。

嘉欣聖誕裙囝囝大讚 14,877 


李嘉欣昨晚穿一襲Roberto Cavalli綠色珠片裙,在又一城主持聖誕亮燈,雙層裙子映得她有點肚凸,上下樓梯又要人扶。嘉欣透露閃片裙到囝囝大叫「Wow, so nice!」她說:「噚日先喺上海返,一返嚟聽到佢用唔正嘅廣東話叫我:李嘉欣!好好笑。」問她是否有喜,所以要人扶住出入:「唔係,係要小心,因為我腳筋有事,醫咗成年,着高踭鞋都會痛,要就住就住。」
之前宣佈封肚不生,昨晚嘉欣改口表示想生馬B:「老公叫我唔好生,但見到個仔咁得意,大得好快,好唔捨得,所以努力吓,睇上天安排啦。」她指下月一家會去熱帶地方旅行,聖誕則留港吃聖誕大餐。
採訪:顏英儀
攝影:陳順禎



■嘉欣自言腳筋有事,穿高踭鞋要就住行,並非有喜。


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()