close

周家蔚 佗B擦得 暴食4碗麵 老公陪增磅

周家蔚佗B擦得 老公陪增磅

谷祖琳舉辦慈善活動,並為思覺失調學會籌款。一眾龍年媽媽如周家蔚、姚嘉妮、何嘉莉等亦到場支持。產女四個月的谷祖琳已極速收身。作為活動發起人的她,坦言因其已故家人患思覺失調,故她希望引起大眾對此病的關注。



周家蔚現在要控制飲食。

問她有否患上產後抑鬱?她回應:「之前發生太大件事,最慘都過晒。不過我都怕,有少少迹象就睇醫生,不過佢話我唔係。」


谷祖琳產女後極速收身。

而同場的周家蔚表示目前體重達140磅,更自爆胃口大增,續說:「醫生話我肥人唔肥胎,我依家七個半月,佢話最好我八個月嗰陣都140磅,所以我要控制飲食。」她又表示老公洪天明亦因常跟她一起飲飲食食而增磅不少。

 大胃家蔚暴食4碗麵

谷祖琳舉辦慈善活動,龍媽媽周家蔚、姚嘉妮及文頌嫻等到場支持。產女不久的小谷已極速收身,她笑說:「囡囡劉心好爛瞓,情願瞓覺都唔飲奶,好易湊。(產後抑鬱?)我都怕,有迹象就睇醫生,不過佢話我唔係。」而周家蔚自爆胃口大增,曾一口氣吃四碗麵,體重更急升至140磅,她說:「我個BB依家七個半月,醫生話最好八個月嗰陣都係140磅,所以要控制飲食。」

初為人母的文頌嫻(左)摸着周家蔚的大肚,回味一番。

姚嘉妮騷早前拍的抱B照,美感十足。

小谷生B後極速收身。

周家蔚大肚照節食 13,362 



■個肚籮咁大嘅周家蔚(中),噚日應谷祖琳(右)邀請同何嘉莉等出席月曆揭幕禮。

之前陳慧琳、楊千嬅等一班龍媽同BB嘅月曆令讀者睇得開心,噚日搞手谷祖琳請嚟有份影嘅周家蔚、文頌嫻等去尖沙嘴出席月曆揭幕禮。大會又發咗啲拍攝花絮相,見到個個媽咪攬住自己個BB都笑得好開心。
懷孕7個半月嘅周家蔚自爆家140磅,為咗影月曆節食咗一個月,佢話最開心係檢查時醫生話佢有腰,原來醫生係話BB瘦咗,所以有腰,令家蔚有啲慚愧。另外,文頌嫻話影相時囡囡一路喊、係咁郁,佢着嗰件tube top幾乎被扯甩,不過為慈善,性感啲都冇所謂啦。
撰文:洪紅克



■楊思琦同囡囡楊卓穎玩到開心大笑,都比較少見。 

■陳慧琳呢個小龍包囝囝咁鬼肥,難怪佢抱得有啲辛苦。

 



■谷祖琳抱住肥嘟嘟嘅囡囡劉心,梗係忍唔住要啜落去啦。 

■大笑姑婆楊千嬅笑到停唔到口,但囝囝Torres竟然完全冇反應。

周家蔚懷孕7個月體重暴升140磅


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()