2R 黃婉君 Rosanne 唔避忌 陀B 即報喜  恨生女

■刻意摸肚嘅Rosanne懷孕唔足三個月就急不及待公佈喜訊,認真反傳統。


去年4月誕下兒子白迅(Dylan)嘅33歲黃婉君(Rosanne),前晚到中環出席活動,佢透過公關向記者講話有嘢宣佈,之後腳踏五吋高踭鞋嘅Rosanne見記者就刻意摸肚。問佢係唔係再度懷孕?佢開心話已懷孕兩個幾月,不過中國傳統未夠三個月怕BB小器係唔會講住,鬼妹仔性格嘅Rosanne話知道呢個禁忌:「係呀,大家都會祝福我,我個仔家19個月,一直都想追個女,係計劃之內。」被現場記者鬧佢大肚仲着高踭鞋時,佢話着埋今日就唔會再着。

莊思敏晒幼金鈪

同場仲有莊思敏、呂晶晶同傅嘉莉,對於近期嘅電視大戰,一早離開亞視嘅呂晶晶可說十分慶幸,佢話:「唔好咁講,我斷斷續續喺呢間公司都有成六年,都有留意呢啲新聞,家我喺內地拍劇。呢個行業有更多競爭最好,演員都想多啲電視台多啲機會,城電有傾過,但度唔到期,睇吓出年有冇機會合作。」
莊思敏早前返大馬出席胞弟婚禮,雖然胞弟嘅朋友質素好高,但個個都有女伴,搞到佢空手而回。莊思敏話媽咪順便喺保險箱攞啲嫁妝分畀幾姊妹,佢仲即刻展示手上戴嘅金鈪,原本馮仁昭以為身為拿督女當然會有超勁金器,點知佢手上嘅金鈪係幼得驚人。
撰文:馮仁昭

Rosanne又有喜恨生女

2R成員黃婉君(Rosanne)前晚獨自出席活動,穿上連身裙的她明顯肚凸凸,受訪時大方承認造人成功,是計劃之內:「我唔應該宣布,因為我就嚟3個月,但我希望大家祝福我!我個仔19個月大,我希望今胎佗女!(再佗仔再追?)唔知!」貪靚的她仍穿五吋高跟鞋,及後解釋是到場才換。

同場的莊思敏參加弟弟婚宴返港,笑言很多高水準目標都已有另一半,空手而回的她說:「都想快啲搵到另一半,但我媽咪仲趕時間,細佬結婚要開保險箱,媽咪順便攞埋嫲嫲留落嘅嫁妝畀我同兩個妹。」而傅嘉莉也恨拍拖,卻沒有目標,現在惟有享受被追求的感覺,喜歡富才華與內涵的男仔,坦言劉青雲是其傾慕對象。

Rosanne承認懷孕,卻怕BB小器急急用手遮肚。

Rosanne宣布再佗B

2R成員之一的黃婉君(Rosanne)前晚出席活動時雖然身穿黑色連身裙,卻被記者發現肚凸凸,後來她直認不諱再度有喜,她說︰「係呀!其實我唔應該宣布,因為未夠三個月,但我希望大家祝福我。」她坦言造人是計劃之內,更恨女恨到出口,並說︰「希望追個女,個仔都19個月大。(如果今胎佗仔,會唔會再追?)都唔知呀!」



再度有喜的Rosanne雖然身穿黑色連身裙,但仍難掩肚凸凸。

而同場的莊思敏前晚剛從馬來西亞出席完弟弟婚宴回港,出席活動時笑言婚宴上很多質素高的男士,可惜身旁有女友,並笑說︰「我空手而回呀!」她坦言自己都想找到合適的另一半,卻笑言媽咪比她緊張,她說:「我細佬結婚,媽咪開保險箱攞嫲嫲生前留落嘅金器,一次過攞埋啲嫁妝畀我同兩個妹妹,費事下次再開過。」及後她稱在當地酒吧消遣時被查身份證︰「當地法例滿21歲先入得酒吧,好開心,我每晚去酒吧都被查。」


莊思敏指很開心在酒吧消遣時被查身份證。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()