李彩華 扮 闊太 磨爛蓆 試袋


【今日我至照】女人買靚袋你估真係用嚟裝嘢咩,如果係嘅話紅白藍就實好賣啦!事實係要靚,所以李彩華孭住個Birkin袋自然要左照右照,不過一照就照足5分鐘,真係360度都俾佢睇晒。


【銅鑼灣】仁美清敍主席47歲嘅羅霖近日是非纏身,先係佢同結咗婚17年嘅劉坤銘分居,又俾人影到佢喺內地同一名後生仔一齊嘅相,羅霖當然誓神劈願冇嘢。早前又爆出佢幫李彩華合作做經理人,最後都搞到分手收場。不過依然無損羅霖同李彩華換季shopping嘅心情。

羅霖大手入貨

前日羅霖仲帶埋個外籍傭工去咗銅鑼灣名店掃貨,下晝5點鐘左右戴住墨鏡成個闊太打扮嘅羅霖滿載而歸,佢手挽住個Chanel紙袋,女傭就幫佢攞住大大個橙色名店Hermès嘅紙袋,之後羅霖就上咗髮型屋整頭。



■李彩華入到名店除外套試袋,又睇飾物,行足一粒鐘終於有收穫。
DV圖片 

■後生女自然多愛心,加上李彩華嘅教徒身份,當然樂善好施。DV圖片 

■買嘢係女人天性,羅霖一對手唔夠買,要出動傭工幫手攞。

羅霖買完Hermès冇耐,就見到29歲嘅李彩華前後腳出現,佢一入到舖就除咗件毛毛外套,先去咗睇闊太好鍾意嘅Birkin袋,左試右試完一輪,跟住又去睇銀包同一啲小飾物,咁仲未夠喉,佢仲上埋二樓睇錶,前前後後喺舖頭入面逗留咗成個鐘,睇得好開心,之後就攞住一個小紙袋離開。李彩華出到門口撞到有位伯伯籌款,已經受洗成為信徒嘅佢,當然樂善好施捐錢畀位伯伯。
採訪、攝影:梁繼光

李彩華闊太 Look 騎呢喪笑

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()