close

鄭伊健  夢想 腦力打機 

喺演藝界搵打機精,第一時間諗起鄭伊健,今年亞洲遊戲展AGS終於搵來呢個代表人物做代言人。問他期待未來遊戲機有乜突破,竟然希望以「腦力」打機,而由細打機打到大嘅佢,更可謂親身見證遊戲機歷史,對打機絕對係「一生愛你一個」!
記者:韓繼聰 攝影:劉永發

期望「聲」「腦」打機

伊健愛打機好多人都知,佢更話原來一頭標誌性長髮,係由當年扮「街霸」阿Ken開始,他與打機極有淵緣,代言AGS對佢嚟講簡直係寓工作於娛樂。對於未來遊戲機發展,伊健就有個特別諗法:「我期望用『腦力』打機,其實家都有啲類似嘅小遊戲,用腦電波直接控制,手唔使郁,戴個頭盔就玩,幾過癮!」佢更想到用聲唔用畫打機,「即係好似玩戰機Game咁,用聲來分辨敵人、飛彈遠近及位置,應該會幾有趣。」打咗咁多年機,見解果然獨到。佢更覺得未來打機應該更加與生活融合,可以從手機及手表連接遊戲,同生活互動,「其實已經有Game做緊,只係唔夠全面,試諗吓行街都可以當係Game裏面嘅升級訓練,幾好玩呀!」

 



■伊健話女友鍾意玩「儲嘢」Game,所以好少一齊打機。 

■同小朋友一齊打機,十足一個大細路。 親身見證打機史

問到伊健嘅打機史,佢即刻如數家珍一樣,智慧星、阿達利、樂家……一堆唔係人人聽過嘅史前遊戲機名琅琅上口,「一開始嘅遊戲好簡單,可能只係兩邊將粒珠對撞,已經可以玩足成日。」據佢講,佢真係差唔多玩齊歷來嘅遊戲機,乜奇形怪狀機都有,「以前甚至有用Cassette帶及LD嚟玩嘅遊戲機,而我其中一部覺得最經典嘅就係PC Engine,因為當年它好似係第一部可以用光碟打嘅機,好有型!」



■PC Engine是伊健心目中嘅經典遊戲機。 

■呢部就係伊健所講,類似兩邊將粒珠對撞嘅遊戲。 

■當伊健一打機,立即進入專注狀態。 極迷《Dead Space》

問伊健最愛打甚麼類型嘅Game,原來唔係「頭搖又尾擺」嘅賽車,亦唔係「雲上舞,風裏刀」嘅格鬥,而係恐怖冒險射擊遊戲,《Dead Space》系列更係佢嘅最愛,「呢隻Game啲氣氛真係好勁,比睇戲更投入更驚,真係會玩到嚇到彈起,家都好期待下年推出新一集。」
自言連睇戲都特別鍾情恐怖片嘅佢,《生化6》當然亦走唔出佢手指罅,「近排最迷《生化6》,不過因為工作,暫時只完成咗Leon嗰部份咋!」而伊健更欣賞遊戲入面嘅本地元素,令佢玩得特別過癮,「見到啲香港景真係好真好靚,我甚至會專登Pause咗睇景兼研究吓,我懷疑有一部份應係土瓜灣嘅其中一條街。」各位打緊《生化6》嘅話,不妨吓係唔係。

 



■《Dead Space》恐怖氣氛一流,是伊健最愛,他極期待下年推出的新一集。 

■《生化6》入面嘅香港場景,為伊健增加不少打機樂趣。

 



■因為工作關係,《生化6》暫時只玩咗一部份。 

■《Alone in the Dark》可謂恐怖Game始祖,伊健當然有玩過。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()