陳琪 剖腹 誕7.5磅B女 胡諾言 首剪 臍帶


【今日我至齊】胡仔同陳琪再生個女,雖然湊唔成個好字,不過一家四口齊齊整整咁影張全家福,都咪話唔甜!

胡諾言和陳琪已有3歲囡囡胡芷苓,兩人一直計劃為她添個伴,芷苓的妹妹昨日出世,陳琪剖腹生下7.5磅女嬰,取名胡芷悠,興奮爸爸胡仔昨日自爆剪臍帶時手忙腳亂。

今年是娛樂圈的多產年,不少男女藝人排隊做龍爸龍媽,已有3歲囡囡的胡諾言和陳琪,昨日升呢做第二任爸媽,陳琪擇日在醫院剖腹生女,小龍女取名胡芷悠,重7.5磅,母女平安。
胡仔一向是稱職人夫人父,他雖有長女胡芷苓,但原來大女出世時他雖有進產房見證,但卻沒剪臍帶,胡仔昨日迎接幼女出生,獲醫生安排剪臍帶,他說:「我先喺間房等醫生通知,個心卜卜跳,好緊張,到拎起把鉸剪,我當剪綵,但臍帶韌韌哋,唔係一剪就剪到,剪咗少少又見到血,令我仲心急。」最終當然「剪綵」順利,眼見小芷悠健健康康,胡仔非常感動!



■陳琪再為胡仔誕一女,B女重7.5磅,十分健康。 

■胡仔抱着幼女芷悠一面滿足。 暫停追仔計劃

胡仔表示芷悠名字由堪輿師李丞責代改,他說:「我想囡囡成世都悠然自得,做女仔唔使咁大壓力,做人健康開心就得。」
陳琪有過生產經驗,這胎生得輕鬆,她會餵囡囡人奶,胡仔大讚老婆,並開玩笑說:「佢生完好精神,化咗妝就可以去拍嘢,皮膚白裏透紅。」胡仔當然不捨得陳琪產後馬上開工:「我呢排開緊兩部劇,多謝監製體諒,畀我幾日假照顧太太同囡囡,我希望太太快啲復元,收身成功。」
這次陳琪未為老公圓追仔夢,肚皮還需努力嗎?胡仔說:「唔諗呢樣住,有兩個女我已好開心,我一定唔偏心。」
採訪:比華利

胡諾言首剪臍帶 添7磅半B女

娛樂圈近日喜事重重,現年35歲的藝人胡諾言及38歲的太太陳琪昨日再度榮陞父母,陳琪順利剖腹誕下重7磅8安士的女嬰,胡仔更首次親自操刀剪臍帶,感覺又驚又喜。胡仔亦寄望囡囡將來活得輕鬆自在,有快樂人生。



胡仔透露大女芷苓亦非常錫妹妹,沒有呷醋。

藝人胡諾言及太太陳琪自2009年誕下長女胡芷苓後,胡仔昨日再度公布喜訊,太太陳琪順利剖腹誕下重7磅8安士的小千金,母女平安。胡仔大讚女兒可愛,說BB遺傳了他的耳朵和鼻,而嘴巴就似媽媽一樣。今次囡囡的名字亦跟長女一樣交由李丞責師傅負責改名,名為胡芷悠,意思是希望女兒活得悠然自得,他表示:「我唔使佢大富大貴,但希望佢做人活得輕鬆自在,冇壓力。」


首次為BB剪臍帶的胡仔坦言有少少驚。

雖然陳琪已非首次剖腹產子,但胡仔表示這次卻是他首次剪臍帶,他說:「之前聽人講臍帶好難剪,今次親手剪時發現原來臍帶係有韌度,個感覺好得意。第一下剪唔晒,有少少血流出嚟都驚驚地,自己都停咗0.1秒,但見到有個小生命喺面前,又驚佢冷親所以剪埋佢。」問到太太精神狀況如何?胡仔說:「開頭怕第二胎佢會應付唔到,因為佢有哮喘,呢幾日天氣又唔好,不過太太好堅強,一切安好。」

只請一天假

胡仔再為人父,但他坦言壓力反而更大:「因為自己工作好忙,11月要開劇,早兩星期又拍《愛‧回家》,12月頭都會離開香港兩星期做嘢,自己一直好擔心會撞期陪唔到太太,但真係要好多謝監製,畀我抽到時間出嚟,屋企人又有幫手。」

他亦直言養小朋友有壓力,故只請了一天假陪太太,明天又要再次投入工作,努力賺奶粉錢。但他亦大讚次女有福氣:「出世前已經有好多贊助商贊助佢,所以會輕鬆啲。」

至於大女胡芷苓亦非常愛錫妹妹,胡仔說:「佢今朝返學嗰時已經交帶落話要畀佢見小BB。咁我都有叫佢準備禮物畀妹妹,我又有代妹妹送禮物畀佢,希望佢知道我哋唔會偏心。」而產後的陳琪亦馬上上載照片到微博報平安,留言:「大功告成!」

文:影視組

陳琪誕7磅8二千金

胡諾言太太陳琪剖腹誕下重7磅8安士的小千金,並取名胡芷悠,寓意將來活得悠然自得,有快樂人生。胡仔指囡囡的鼻及耳朵最似他,嘴巴則似媽咪,首次剪臍帶的他說:「原來臍帶有韌度,第一下剪有血流出嚟,都驚驚哋!但驚佢冷親,所以剪埋佢,好彩順利!」再為人父的他坦言壓力大,慶幸有不少贊助:「BB出世前已經有好多贊助,係BB嘅福氣!」而長女胡芷苓非常疼錫妹妹,胡仔說:「佢今朝返學已經交帶話要見小BB,我安排佢哋交換禮物,等佢知我哋兩個都咁錫!」

胡諾言與陳琪再得一名寶貝女,一家四口樂也融融。

小芷悠口擘擘非常可愛!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()