close


男友下令唔准露肉,陳茵媺轉 way玩線條,一樣性感。

同你吟一吟

陳豪新歡舊愛 陳茵媺索 廖碧兒壯

2012年11月29日 ~~ 第1186期 香港《壹周刊》

近排天氣涼浸浸,加埋落雨又濕又寒,但女星出席活動,身上啲布,始終不受影響,「布以少為貴」,同金主條水喉成反比,愈多錢愈少布。

上星期六(十一月二十四日),最近被指做咗「殼王」陳國強新寵,搞到喊住開記者會澄清嘅高海寧,著住吊帶小背心加短裙仔,上下都肉騰騰震住做遊戲機活動,事後高 Ling話自己只係唔夠瞓,所以先覺得有少少凍。要經營咪神寶號箍住宅男對眼,高海寧拋胸捱凍,唔似得上咗位嘅娜姐周秀娜,上個禮拜二(二十日)孖住同樣心口好好肉嘅豪嫂陳茵媺,出席頒獎禮,兩位阿姐都玩「埋線」,娜姐 set行頭又隆重到著埋晚裝,好在裙叉高,可以露一腳俾大家止渴。
豪嫂仲保險,打孖上粗帶裙,條裙貼身到透大啖氣都唔得,包冇走光。不過咁,豪嫂身材好,個 body線條一流,相反,陳豪前度 honey廖碧兒,星期一(二十六日)以貼身短裙亮相網絡商記者會,將水桶腰甲組腳勇敢呈現人前,觀感大不同。
都係嗰句,陳豪要千唔該萬多謝廖碧兒,囉!


樣可以改,但圓碌碌身形,廖碧兒就搣唔甩,比起現任豪嫂,差得遠。


打側睇,隻髀粗到呢!


高海寧捱凍拋胸踢波,一身造型,十個有十個騎呢,勝在同現場觀眾做熱身,咪神事業線活現,補番數。




周秀娜雖然口口聲聲話驚走光,依然單髀會知音,但八珍認為宅男唔會收貨!

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()