探熱針

收檔 樂壇淪落 關心妍欣宜林欣彤爭金獎

2012年11月29日 ~~ 第1186期 香港《壹周刊》

又到年尾,各個樂壇頒獎禮的獎項分配已進行得如火如荼,無 綫執行董事兼集團總經理李寶安早前透露,今年將會是《勁歌金曲頒獎禮》最後一屆,不少唱片公司紛紛出招,希望分個獎「留為記念」。鑑於唱片業死寂,無 hit歌更加無紅歌手,據知大會計劃取消「亞太區最受歡迎男、女歌手」兩神枱獎,而關心妍、欣宜及林欣彤已瞄準金曲金獎,爭住攞個尾彩。

公信力下降


自從四大唱片與無 綫反枱後,《勁歌金曲頒獎禮》已輝煌不再,加上歌手們表現不突出,無 綫又將獎項分給自己友,全無公信力!無 綫高層李寶安宣布,今年將是《勁歌金曲頒獎禮》最後一屆。「舊年已經傳過會咁做,不過有高層覺得勁歌頒獎禮已經搞 咗廿八年,係樂壇 嘅象徵,唔做就好似爭 啲 嘢咁;點知今年仲更差,根本冇歌爆到,勉強再做落去都冇意思,所以先決定收檔。」無 綫員工透露。


去年,無綫將「亞太區最受歡迎女歌手」頒給王菀之,這個爆大冷的結果,令人議論紛紛。


無綫執行董事兼集團總經理李寶安透露,今年是《勁歌金曲頒獎禮》的最後一屆。

取消神枱獎


據知,今年的《勁歌頒獎禮》將取消「亞太區最受歡迎男、女歌手」。
「今年冇歌手好突出,本來想將『最受歡迎女歌手』俾關心妍,因為佢幫無 綫做咗好多 show,但關心妍唔敢要,怕拎 咗俾人話,好似林峯咁俾人笑,所以拒絕 咗。關心妍唔願做炮灰,千嬅、 Kelly今年又顧住生 B湊 B,得番祖兒!公司考慮過,唔想亞太同香港都俾晒佢,因為 Joey今年表現都係一般,所以索性取消亞太獎,俾個『最受歡迎女歌手』祖兒喎。」


當了媽媽的 Kelly,一心一意照顧蝦餃仔及小籠包,將事業擺在一邊,以家庭為重。


千嬅自從生了 BB後,鮮有在活動上唱歌,令到女歌手買少見少。

Paco幫手


「最受歡迎男、女歌手」爭得到,未必好!更多人想爭的,是「金曲金獎」。不過今年根本無金曲,最大機會已經是關心妍的《失戀哲理》及古巨基的《戀無可戀》。
「照牌面都係得呢兩首爭,基仔如果拎男歌手獎,個金曲金獎俾關心妍機會就高啲,佢首歌今年真係 hit。但自從講 咗今年係最後一屆,欣宜同林欣彤都加埋入戰團一齊爭!
「欣宜得首《 miss you》,林欣彤就有《樹藤》,但目前都係預 咗關心妍,佢有 Paco幫手,勝數較高,俾林欣彤或欣宜嘅話又會話偏幫自己友。」一名《勁歌》人說。


以往,每年的《勁歌金曲頒獎禮》都是巨星雲集的地方,可惜,一切已成過去,現已今非昔比。


自從四大唱片與無綫割席後,陳奕迅、張敬軒等實力派歌手已在無綫任何大小活動上消失。


英皇唱片正落力為容祖兒與古巨基,爭取成為最後一屆的最受歡迎男、女歌手。

見證樂壇起跌


無 綫《十大勁歌金曲頒獎典禮》,過去是本地樂壇盛事,即使屬小圈子遊戲,但每年的「最受歡迎男、女歌手」,天王天后一樣爭崩頭。但無綫跟四大唱片公司鬧翻,有分量歌手五隻手指仲有剩,終於走向末路。

黃金年代




84年首屆《十大勁歌》,譚詠麟及甄妮得「最受歡迎男女歌手」,之後數年的「男歌手」獎均是張國榮和譚詠麟之爭,梅艷芳更五奪「最受歡迎女歌手」,是本地樂壇黃金年代。 

四大天王


隨時譚校長和張國榮宣布不再攞獎,「四大天王」張學友、劉德華、郭富城、黎明冒起,葉蒨文、林憶蓮亦繼阿梅之後成為天后;為免順得哥情失嫂意, 94年增設「亞太區最受歡迎男女歌手」,樂壇成績表逐漸變分豬肉頒獎禮。





由盛而衰




近年樂壇以陳奕迅、古巨基、楊千嬅和容祖兒較進取,但唱片業下滑,歌手又出現斷層,《勁歌金曲》亦走向式微年代,音樂節目收視率持續低水, MV愈拍愈平; 09年跟環球等四大唱片公司鬧翻,欠缺陳奕迅、李克勤、陳慧琳等一線歌手撐場後,林峯奪「亞太男歌星」獎和「金曲金獎」,賽果備受質疑,笑死街坊! 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()