close

Girls Kingdom 艷鬼上身玩得安心

每年的萬聖節大家都會絞盡腦汁扮鬼扮馬,務求以嚇破膽造型上陣,而日韓模組合Girls Kingdom成員松岡李那、蔡恩真和朴喜秀卻化身美艷厲鬼,又自言愛搞私人派對,以防有陌生人博懵!



松岡李那自爆就算扮厲鬼都要靚要性感。

日韓模組合Girls Kingdom成員松岡李那(Linah)、蔡恩真(EJ)及朴喜秀(Heeju)可謂「派對動物」,萬聖節將至,當然不會放過這個可以扮鬼扮馬的機會,並絞盡腦汁以藍色為主題,化身做有事業線的另類藍精靈!


蔡恩真說韓國好鬼悶,唔慣過萬聖節。

唔怕被人博懵

愛靚唔愛命的Linah說:「我哋以前都試過好多Halloween造型o架!好似扮性感貓女郎、日本女僕、tube top女魔鬼等,再加埋特別效果嘅化妝,就算扮厲鬼都要靚,要性感!」Linah雖然愛熱鬧,但卻打算今年萬聖節和友人搞私人派對,她說:「因為唔使怕會畀人『博懵』,個個都識,又唔使麻煩朋友去保護我哋,就算着得性感啲,都玩得放心啦!」

好似去動漫展

韓模EJ和Heeju直言最愛在香港度過萬聖節,EJ說:「因為韓國從來都唔會慶祝萬聖節,真係好鬼悶!喺香港過真係好得意,因為見到好多人會花心思諗唔同造型,成個動漫展咁!」而Heeju則說有次見到有途人以中國殭屍打扮在街上跳,即差點被嚇倒!

文:專案組

攝:黃叔榮

松岡李那「峰」狂萬聖節

日韓模組合Girls Kingdom成員松岡李那(Linah)、蔡恩真(EJ)和朴喜秀(Heeju)為迎接萬聖節搏到盡,化身惹火「藍精靈」,毫不吝嗇美好身材!

愛熱鬧的Linah今年萬聖節打算與友人搞私人派對:「因為唔怕畀人博懵,個個都識,就算着得性感啲,都玩得安心!」而韓模EJ和Heeju愛在香港過節,EJ說:「韓國從來都唔會慶祝萬聖節,真係好鬼悶!喺香港過節真係好得意,因為好多人會花心思扮鬼扮怪,好似去咗動漫展咁!」Heeju則自爆曾見過有途人以中國殭屍打扮在街上跳,險被嚇倒!

松岡穿上低胸裙,大晒驕人上圍!

松岡(中)率蔡恩真(右)及朴喜秀化身惹火「藍精靈」,迎接萬聖節。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()