陳嘉寶受洗額頭曝光

模特兒陳嘉寶(Anjaylia)日前受浸成為基督徒,他與高皓正及何基佑同屬一個教會——「使徒行傳教會」。由於今次是該教會第一次使用浸盆做浸洗,結果搞出不少笑話。大家收到浸盆後,發現裏面放了一張剪報,而剪報正是Anjaylia所拍攝的廣告,大家即笑指第一次用這個盆的人非她莫屬。



陳嘉寶浸盆內受洗,起來時露出額頭。

受洗前,Anjaylia又跟大家分享心情:「前幾日媽咪走嚟問我:『你信咪信囉,唔做儀式得唔得?』我話唔得!我係第一次逆阿媽意,但到最後我所有家人同最好嘅朋友都嚟祝福我,我好開心。媽咪仲買咗份十字架禮物送畀我,好感動!」到了受洗時,Anjaylia大叫一聲「我願意」即整個人瞓落浸盆,起來時還露出少見的額頭。完成儀式後,大家就一起開香檳和吃Anjaylia整的曲奇餅慶祝。

 


放大圖片

陳嘉寶開香檳慶祝。
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()