close

苟姑娘岑麗香講緋聞攬住喊

苟芸慧(苟姑娘)、岑麗香(香香)兩位「宅男女神」在節目中被要求風騷擺誘惑甫士,當提到緋聞、是非新聞時,苟姑娘忍不住落淚,在旁的香香與她抱頭痛哭,狀甚可憐。談到「處女」問題,兩女避談不欲回應,苟姑娘更揚言以後會收起性感。



岑麗香被問到有否試過婚前性行為,她堅持封嘴。

前晚苟芸慧、岑麗香為無綫節目《萬千升呢福祿壽》錄影,期間兩位宅男女神被主持要求大擺咬唇、咬手指的誘惑甫士,廣東話不靈光的苟姑娘更被即場考急口令,當提到早前被指與謝天華「車廂親熱」的緋聞時,她忍不住落淚,一直怕在外國的父母擔心的她說:「我想同佢哋講我冇學壞,仲係佢哋嘅好女兒,如果可以,希望佢哋可以返香港同我一齊住。」雖然有指二女爭上位,此時在旁的香香與苟姑娘互抱哭泣,我見猶憐。香香哭着說:「我嚟香港時你係我第一個朋友,我哋一齊住,嗰陣你幾忙都好,返嚟都會開解我,如果唔係你我會黐咗線。」

決定收起sexy

另外,早前苟姑娘被雜誌指是「處女」,對此說法她選擇不回答:「咁私人嘅嘢可唔可以唔答呢?我都反省過係咪呢排出function時啲衫太過性感。(你覺得有影響?)係呀!所以以後我唔會着咁多sexy衫。(唔性感搵少啲喎。)都唔會嘅,如果全部人性感得我一個密實仲會有意想不到效果同收穫!」她沒想過會被人問這些尷尬問題,不過既為公眾人物都要接受,但亦會保護自己的私隱!


苟芸慧、岑麗香同聲同氣又同住,講到緋聞忍唔住一齊喊晒口。

放大圖片

左起:徐子珊、李亞男與陳法拉是同屆華姐,難得碰頭。

而香香亦不諱言「處女」是很私人的問題,自己與主知道便可,又說即使別人問亦不會回答:「都試過畀人問,但我笑住唔答。(以前男朋友問?)總之有人問過我,就算男友都唔好講呢啲。」對於有否履行基督徒戒條不會婚前性行為?香香說:「我唔答呢啲問題!」

同場的陳法拉透露拍《衝上雲霄II》一劇會坐小型飛機,笑言「男仔頭」的她甚麼都不怕,又指今次與李亞男、徐子珊碰頭很難得,皆因三人是同一屆的華姐。

文:影視組

苟芸慧、香香攬住喊 33,765 



【今日我至愁】陰功豬囉!苟芸慧(左)前晚重提被指車震時當場愁爆落淚,香香見到都喊住流鼻水,真係我見猶憐!

高登兩大女神苟芸慧和岑麗香前晚到將軍澳錄影無綫節目《萬千升呢福祿壽》,節目安排兩人為自己平反。當苟芸慧重提早前被指跟謝天華車震時當場落淚,她對雙親說:「我冇學壞仲係好女兒,好想你哋同我一齊住。」在旁的香香眼濕濕安慰她:「佢係我第一個朋友,大家一齊住,佢點忙返到嚟都開解我,唔係我會黐線。」接着兩個相擁而哭。



法拉(左)和徐子珊同場晒美腿。 宣佈封胸

有指王君馨、鍾嘉欣、李亞男和香香是無綫四大處女,香香說:「私人問題唔答,只有我同主先知。」男友有否問過?香香說:「係有人問過,但就算係男友都唔答。」苟芸慧則謂有不少是非,經檢討後決定封胸。同場還有徐子珊、陳法拉和李亞男,子珊在《雷霆掃毒》中輪姦戲昨晚播出,她說:「大家成日提住搞到我好尷尬。」採訪、攝影:黃曉妍

苟芸慧香香喊喇!

「宅男女神」苟芸慧及岑麗香前晚在節目談到緋聞及是非時,相擁而哭,狀甚淒涼!對於曾被指仍是「處女」,二人皆不作回應,苟芸慧更指會收起性感!

苟芸慧及岑麗香兩位「宅男女神」早前被指爭上位,兩人前晚錄影《萬千升呢福祿壽》時,主持王祖藍、阮兆祥及李思捷分別將二人的緋聞及新聞擺上台,苟芸慧提到最傷心是令父母擔心時,再次落淚,岑麗香即擁抱她同哭,苟芸慧哭着說:「想同佢哋(父母)講我冇學壞,希望佢哋返香港同我住!」

誓保私隱

岑麗香其後哭着表示苟芸慧是她來港後的第一個朋友,二人更同居,無論對方多忙都會開解她:「如果唔係你我會黐咗線。」期間二人又被主持要求大擺咬唇及咬手指等的誘人甫士,非常搞笑。

對於近日被指仍是「處女」的苟芸慧,不欲再談這些極度私隱的問題,反而因這些新聞而自我反省:「有諗過係咪呢排出Function時啲衫太過性感,以後唔會咁Sexy!(會搵少啲錢喎!)都唔會嘅!全部性感,得我一個密實可能會有意想不到嘅效果呢!」而岑麗香亦指「處女」話題相當私人,自己向主交代便可,她不諱言曾遭別人問過是否「處女」,但只笑而不答,問到是否舊男友時,她說:「總之有人問過,Boy Friend都唔好講呢啲。」

影視組

岑麗香(右)與苟芸慧相擁而哭,真係我見猶憐!

李思捷(左)粗魯地餵王祖藍食蕉,相當搞笑!

苟芸慧咬住手指Chok甫,幾多宅男被迷倒呢?

雙眼反白的岑麗香,少有地騎呢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()