博出位

周末搵食

2012年10月26日 ~~ 第900期 忽然1周

上周末明星們齊齊出街「搵食」,不過最刁鑽都係蒙嘉慧,食棵菜搞到要入新界摘!咁識食,無非都係為伊健啫,呢個咁識做嘅老婆,都算娶得過啦!

蒙嘉慧食新鮮菜


可能因為明年嫁鄭伊健,蒙嘉慧上周末特別去到郊外菜園摘新鮮菜,仲話明要全速返屋企,怕且都係趕住同伊健撐 枱腳啦。蒙嘉慧當日放假唔使拍《仁心解碼 2》,仲得閒周圍影日落,鬼咁 relax。




咁至係新鮮!(設計對白)





錢國偉一拖二打邊爐


天氣涼 咗,都好 啱打邊爐,近日靠〈 Hong Kong Style〉出位 嘅錢國偉,繼續 PSY上身,同女友陳宛蔚、疑似暗撻嘅 JJ一齊食火鍋。前排佢同 JJ被傳拍 MV時消失三粒鐘,佢喺微博亦幽自己一默,真作假時假亦真,三角關係撲朔迷離。







李詩韻又飲又食


李詩韻近日未使開工,她不停搵 嘢食,食完新加坡美食,又走 咗去嘆台灣珍珠奶茶。靚女食得多,自然驚肥,於是佢星期日專登走 咗去做瑜伽,舒展筋骨兼燒脂。





劉若英武漢嘆泡蟹


劉若英正在武漢開演唱會,雖然好忙,不過佢都抽空同著名演唱會搞手周佑洋一齊食 咗一餐生日飯,仲叫 咗個當地特色嘅「泡蟹」試吓。不過周佑洋只係話「口感特別」,似乎唔多收貨喎。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()