close

 

 

 


今年認打過針
馬德鐘認與 Zeta老闆娘熟,並接受療程,但一提幹細胞針,即指唔清楚,十分避忌。《蘋果日報》圖片

滾熱辣

幹細胞「童顏針」入侵娛圈 蒙嘉慧做代言搵命搏

2012年10月26日 ~~ 第900期 忽然1周

DR美容集團毒針(幹細胞針)搞出人命,但事件發展至今,仍未有人要為事件負責或被捕,揭發本港美容業監管漏洞百出。近年醫學美容興起,標榜保青春的「幹細胞針」坊間流行,除了平民百姓,唔少靠面孔搵食的明星趨之若鶩,成為高危一族。
本刊收到線報,指香港一間美容集團 Zeta,也有「幹細胞」的美容針打,而且該美容院的老闆娘與圈中藝人熟稔,不斷免費送美容療程給藝人,客仔包括馬德鐘、羅霖、向海嵐及關禮傑等,而蒙嘉慧及李若彤更為美容店拍宣傳片,在上海分店播出招客。一班藝人隨時因為貪小便宜,搞到一身蟻!

據知,美容集團 Zeta在上海有六間分店,其中一間分店位於當地著名的新天地廣場,而香港分店則位於銅鑼灣信和廣場。有 Zeta前員工向本刊爆料,指 Zeta老闆娘司徒婉雯( Cally)與香港明星甚為相熟,經常贊助藝人美容療程,當然她亦有向藝人推薦店內的「童顏針」,指打針後皮膚有光澤兼去紋。去年她更找蒙嘉慧及李若彤擔任內地代言人,廣告片段放在土豆網宣傳,更在上海分店播放招客。


08年


老闆娘 Cally
馬德鐘與老闆娘 Cally相熟,他每次往上海工作時,都會相約飯局,影合照都頭貼頭,可見交情匪淺!

蒙嘉慧宣傳片招客


「班明星出席公司( Zeta)活動, Cally就送療程俾佢 哋。老闆娘好識用明星做生招牌,上海分店不停播蒙嘉慧同李若彤 嘅宣傳片。員工會對客講,話有好多藝人幫襯,客仔打童顏針,仲會將份詳細資料俾客睇,即係坊間 嘅幹細胞針。呢種針好好賺,成本約 5千,但就賺三、四倍,佢 哋會睇客 嚟開價。我都見過馬德鐘上過 嚟幾次。」前員工爆料。
本刊從 Cally的微博中,發現大量她與明星的合照,包括馬德鐘、羅霖、向海嵐及關禮傑等,而與她私交甚篤的羅霖,亦曾在香港店內接受日本雜誌訪問,大談美容心得。

修葺稜角面


去年拍攝的廣告片中,蒙嘉慧面容飽滿,與 10年的稜角面形明顯不同。




10年
《 Me》圖片



忽然緊膚


同是代言人的李若彤, 08年出席上海舞林大會的活動時,面部肌肉見鬆弛。去年拍廣告時,她卻變得飽滿,相距甚大。


08年
《蘋果日報》圖片



馬德鐘:佢 哋有醫生處理


本周日( 21日),本刊向馬德鐘求證,最初談到美容針時,他有認打針。但提到 Zeta的幹細胞針時,他十分避忌,一邊拒認打針,一邊又口窒窒強調有醫生在場,愈答愈亂。
記:對近期美容針事件,有乜睇法?
馬:好危險囉,真係發生 咗意外,所以大家要小心選擇。
記:有冇接觸過醫學美容打過針?
馬:打過…… Laser,咁算唔算?我唔係好分得清楚。( Laser祛斑?)我唔係好分得清……總之彩光囉。
記:你冇問清楚自己打乜針咩?
馬:有人 sponsor我……係我朋友…… 喺香港打。
記:有冇聽過一間叫 Zeta嘅美容院?
馬:有,識得。
記:今次出 咗事 嘅幹細胞針, Zeta亦有得打,你知唔知?
馬:我唔係好清楚。
記:你有冇打過呢 啲針?
馬:……冇。
記:咁你 喺 Zeta做過乜 嘢 treatment?
馬:做 facial囉。
記:呢個集團有呢 啲針打,你驚唔驚,會唔會去了解吓?
馬:佢 哋有醫生處理,都穩陣 嘅!
馬德鐘聲稱冇打過幹細胞針,但一般彩光祛斑療程,只是用美容機做,不用打針。而一般 facial療程,亦只需美容師主理,不會由醫生負責,馬德鐘回應可謂疑點重重。
本刊亦曾致電關禮傑,他承認和 Cally是朋友,亦接受過 Zeta服務,但當本刊問他有否打過幹細胞針時,他就以「身在大陸不方便再講」為理由掛線。
至於作為上海代言人的蒙嘉慧,記者在寓所守候,惟她一見採訪車,即掉頭返回家,連續兩天都沒有出來。而羅霖的電話則沒有接聽,於截稿前仍未回覆。


ZETA CLINIC的口號是「 Beauty by Science」,將美容與科技混合。


本刊記者「放蛇」時,美容總監 Franda一聽到幹細胞針,即轉移話題,指香港分店冇得打,明顯十分避忌。




上海分店 sell客時,有一份資料向客人清楚介紹「童顏針」的原理,與坊間的幹細胞針大同小異,更強調可以去皺紋,嫩化肌膚。

受感染會硬面


蔡堅

本刊將 Zeta童顏針資料向前醫學會會長蔡堅查詢,他指「幹細胞」定義非常廣泛,市面上有關「幹細胞」的技術種類繁多,而這項技術,本來是用作治療癌症,現時香港仍未有監管。
至於風險方面,他指如注射時不乾淨,輕則會引起發炎,出現面皮硬、大細面等情況,重則會危害生命。蔡醫生強調,病人打針前必須知道風險,更要由受過訓練的醫生處理。 

老闆娘認藝人打針


上周二( 16日),本刊記者前往 Zeta香港分店,查問有關療程。可能因為風頭火勢,該店的醫學美容總監 Franda向記者表示,指店內沒有幹細胞針療程。
不過,記者以明星朋友的身份致電老闆娘 Cally時,她則完全另一個版本。
記:本刊記者 C: Cally
記:聽聞你 哋有幹細胞 嘅針打?
C:係呀,我 哋叫「童顏針」。
記:點收費?點打法?
C:每支萬八,見你係熟人介紹,依家每支收萬五。打完第一支,隨後個半月再打,打足三支, 25個月內有效。
記:有冇副作用?近日香港發生 咗事,我有 啲擔心。
C:放心,保證有註冊醫生在場。
記:我喺上海、香港兩邊忙,打針時間是否可以配合?
C:上海都可以打,不過都提議 喺香港打, 喺香港收港幣, 啲醫生又嚴謹好多,內地好多客都嚟香港打。
記:聽講有好多藝人打針?
C:係呀!個個來打針的,都係大腕(即大明星)。
記:是不是馬德鐘、蒙嘉慧與李若彤?馬德鐘打 咗後,皮光肉滑,女人打有冇相同效果?
C:(停了一會)別人的私隱我不說了。
記:代言人蒙嘉慧、李若彤都有打?
C:好多名人都有打,你來打之前一日通知我,讓我替你先找醫生吧。
據知今次 DR毒針出事,主要原因是化驗所的針藥受污染,而行內人士亦指︰「其實香港美容院用的化驗所,來來去去都係 嗰幾間,加上冇監管,所以打呢 啲針其實有一定風險。」
而曾經為 DR做代言人胡渭康,亦因為今次事件搞到一身蟻!曾經因貪靚打過類似美容針的藝人,睇到近期嘅新聞應該 揑一把汗!


今年硬膠少女
近年羅霖打扮愈來愈少女,而面部亦明顯硬膠化。


09年
《蘋果日報》圖片


羅霖在自己的微博上放了與 Zeta老闆娘合照,更攞埋美容院的 product幫手 sell。


去年收緊面皮


關禮傑夫婦亦是 Cally好友。關禮傑近年皺紋愈來愈少, Cally(上圖中)似乎應記一功。


08年
《蘋果日報》圖片

變出禍


貪靚是人之常情,靠面孔搵食的藝人,當然要千方百計執靚樣。不過,近年不少藝人變臉頻頻失手,隨時愈變愈醜。


楊秀惠
大細面


黃婉曼
刀削面


薛芷倫
孖膶腸

09年,胡渭康(左)是 DR代言人時,曾經到韓國割眼袋,在機場被本刊發現他眼袋及鼻樑有疤痕。在他推介下,好友林利(右)亦有打過美容針,面容硬皮膚緊緻。





撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()