Janice Man
藍色綴拉鏈皮袋$1,950
紫色拉鏈 biker jacket$4,250
both Salad
黑色印花背心$580 Kill City
洗水藍色綴銀釘飾短褲$1,450 The Ragged Priest
both from Elite
銀色頸鏈 stylist’s own

cover face

Janice Man“望住別墅儲錢”

2012年10月26日 ~~ 第306期 ME!

曾幾何時,以為模一味靠出位言行博上鏡,走捷徑成名,眼前這一位本地「模始祖」 Janice Man一聽,即時收起笑臉,正經八百,「成功冇捷徑,一切都係靠一步步努力爭取。」自己愚見,真係有少少偏頗。
最新實證,為演好角色,她每日寫日記記錄心情,又減少跟家人朋友見面,祈以第一身心情代入新角色的孤僻性格,成擔心機,一步一個腳印。
精打細算的 JM,勤用功之餘,周不時身光頸靚遊街,挽名牌手袋揸名車,漸見大明星風範,證明當日轉型拍戲揀啱路吧!
「 Artist需要裝身……儲錢唔易!
「新屋對住成群別墅,日日望住,令我更有決心賺/儲錢買樓。」
24歲女,有志氣,前途無限。

互動片段

Janice Man“望住別墅儲錢”


Profile
 


文詠珊
出生日期: 1988年 12月 29日(天蠍座)
出生地:香港
學歷:中五畢業
身高: 5呎 3吋
體重: 98磅
語言:廣東話、英語及普通話。
簡歷: 14歲,兼職模特兒。三年後,夥拍 Angelababy以孖妹形象拍廣告而走紅。 09年,簽約黎明旗下 A Music拍電影。
主要作品:《為你鍾情》( 10),《報應》、《 Laughing Gor 2之潛罪犯》( 11),《大追捕》、《熱愛島》( 12)。
微博: http://weibo.com/janiceman


我怕做花瓶
 


Janice Man
紅色雙拉鏈皮銀包$795
白色拉鏈 biker jacket$4,250
both Salad
黑色印花背心$580 Kill City
黑色膠料 leggings$990 Friend of Mine
both from Elite
黑色露指皮手套$2,250 IMONI from bauhaus
銀色頸鏈 stylist’s own

近年主力拍戲的 JM,被問到老本行與大銀幕,鍾意邊樣多啲?她答得聰明,「唔會比較,兩個唔同階段性發展。
「做 model,硬銷產品,一切都要表現最好一面;而演員,角色特點高於自己本身,佢醜你就要醜,唔可以有保留,我認為,演員難度更高。」其實,自轉型發展,類似問題已答過無數次,我就話今次講得最好。
出道時,被稱為「界女神」,靠美貌做招牌,老實講,即係得個樣,誠為演員大忌,被定型了?「我真係好怕被定型為花瓶,淨係行行企企。」
現在,大大話話參演了近十套電影,仍謙稱新人,就係因為唔想被定型,影響導演選角。
「最想做打女,一洗柔弱形象。」司馬昭之心,我估她正正睇中武打戲乃港產片熱門,有一就有二,長拍長有,甚至有機會衝出亞洲。
又係嘅!試想想,跟自己同期出道的 Angelababy,事業與愛情,均已成功打入內地市場,自己難免予人原地踏步的感覺,是嗎?「唔係成日留意佢,每個人際遇唔同。」
想唔想返內地掘金?「興趣梗係有!但唔係你 plan想點就點,需要公司支持,好多元素配合。
「成功唔係一朝一夕,係靠努力,按步就班。」 


希望多啲機會
 


後生女率直,講到明已準備就緒,公司一聲令下,任何角色都願意盡力一試, 24歲之嘛!人生舞台豈止於此?
想當初,除了當模特兒, JM亦愛畫畫,興趣一大籮,我想知,自己有冇諗過,若沒入行,做乜?「 Stylist!
「一直好鍾意 fashion,鍾意幫人扮靚,試過拍廣告,由化妝、整頭、襯衫,連 layout都一手包辦,好有成功感!唔做 artist,我一定搵機會入行做時裝版記者!」
拍攝現場,她真的不停搬出自己見解,「又頭箍又頸鏈,會唔會 over?」投入得可愛。
「本身係鞋癡,好捨得買鞋,剛剛 4月時才跟鞋牌做完 crossover;「我好恨做設計師。」公司會唔會擔心你整整吓,轉埋行?「佢哋好支持我多方面發展,希望多啲機會。」
曾經自己揸主意,染一頭金長髮,以日式少女形象上位,可惜轉會(由模特兒公司轉去 A Music)馬上被一刀切,洗去澀谷妹形象,當日心思,白白浪費。「人大咗,喜好都變,又唔係純粹為公司嘅。」
形象變,連昔日坦率的語調,也變了。「依家,我喜歡簡潔打扮,唯一唔想剪掉長髮,唔捨得……除非好劇本,非剪不可啦!」講番扮靚,才回復小女孩本色。


91年
從小精靈,唔係得個樣,頭腦一樣掂,仲好顧家哩!


07年
孖妹二人橫掃界時裝,前無古人,東施效顰者數之不盡,希望往後發展都咁順風順水啦!


10年
第一次擔正,做學生妹勝任有餘, JM卻不想就此被定型,任何角色也想試。


12年
4月跟 ete!合作,一嘗女裝鞋設計師滋味,她大呼過癮。


唔係成日有 sponsor㗎!
 


Janice Man
紅色皮 clutch$1,350
粉紅色拉鏈 biker jacket$3,995
both Salad
淡紫色印花連身裙$4,280 Alice McCall from Elite
金屬領飾 stylist’s own

JM不止一次分享心事,入行最大心願,便是早日置業,讓家人有個完美安樂窩,最近又搬屋,「租屋住咋!」
明嘅!香港地買樓難過登天,何必逼迫自己?
「自 F. 2起做兼職 model,賺錢自己使之餘,仲有錢俾屋企。」她憶述,每日放學,即刻換校服去開工, 8、 9點歸家始做功課,疲於奔命。但照計,父母健在又有穩定職業,家境比上不足,比下有餘,何苦?「可能我早熟,媽咪都係一邊做嘢一邊打理屋企,好似超人,佢就係我嘅 model。
「既然有專長,我好想為個家盡一份責任。」當年十三、四歲的她,識諗若此,我都有少少慚愧,如今,賺到錢,年紀輕輕既揸 Audi又拎愛馬仕,算是吐氣揚眉吧!
「 Artist需要裝身,唔係成日有 sponsor㗎!儲錢唔容易,最近,我開始學投資;「我有個習慣,凡事先設定目標,以此激勵鬥心。」新居選址,鎖定豪宅區域,「新屋對住成群別墅,日日望住,令我更有決心賺/儲錢買樓。」好一個望梅止渴良方,衷心祝你早日願望成真。 


Janice's tips
 


Janice Man
黃色皮袋$2,750
深藍色貼身牛仔褲$1,150
both Salad
黑色織花冷衫$3,280 JC/ DC
黑色 fur cape$1,095 80/ 20
both from Elite

Q:已轉季,最愛哪類新衫?
A: Biker jacket,襯 jeans又得、短褲又得,加對平底鞋或 boots,中性有型。

Q:你已擁有唔少手袋,怎樣揀款?
A:拉鏈、格層多,夠實用,顏色要鮮明,一身沉色都唔怕。 


後記
 


Janice Man
紫色皮袋$2,750
湖水綠色皮褸$4,500
洗水藍色綴銀釘飾短褲$1,050
all Salad
金屬釘飾頭箍
金色手鈪及黑色粗手鈪
all stylist’s own

封嘴不提感情事,但我隱約感應得到,不提不代表散掉,也許,當事人想低調。
聲東擊西, JM主動分享近日入廚樂,「我多數整西餐連甜品,評價 OK㗎!」令我想起佢前老闆娘。
好一個剛柔並重的女孩子,既有事業,照顧家人又沒問題,還找到人生樂事,廿幾歲,於願足矣。 


Shop List
 


bauhaus銅鑼灣耀華街 2號地下至 3樓 2891 6811 
Elite銅鑼灣時代廣場 623-624號鋪 2506 0280
Salad尖沙咀彌敦道 100號 THE ONE UG216號鋪 2489 8703 

撰文: Nicola Lai
形象: Karen Ling
攝影: Kenji Leung 
化妝: Do Do Au Yeung
髮型: Zap Tang@Xenter
鳴謝: bauhaus

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()