小特搜

愛•八達通

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

無獎問答遊戲:究竟有邊張卡可以令三歲至八十歲 嘅卡主 喺香港唔會餓死兼暢通無阻呢?冇錯,就係曉嘟嘟聲 嘅八達通喇!一張幾乎人人都有 嘅八達通,究竟點先可以「活」出佢 嘅個人特色?我 哋一於直擊處境劇《愛•回家》幾位藝人 嘅私人八達通卡。

羅天宇 大佛路路通


「有次我同屋企人一齊去睇大佛, 喺地鐵站行過見到呢張卡通版大佛,覺得好得意。其實我冇宗教信仰,見佢合眼緣又有紀念價值,所以諗都冇諗就買 咗啦!」番書仔羅天宇竟然會用大佛八達通,真係估佢唔到!

蔣家旻 獨一無二




「我用緊 嘅係個人八達通,由中一用到依家都用 咗十幾年啦!不過我中一時太樣衰啦,唔想俾人見到我個樣,所以用張雞仔貼紙遮住佢!」蔣家旻張卡咁獨一無二,包冇撞卡啦! 

莊思明 忠心耿耿




「我平時係用 TVBuddy嘅八達通套袋住我張卡,貪佢夠 colourful又搶鏡,拎出 嚟嘟都幾有型 㗎!仲要係公司出品,順便可以幫公司做吓宣傳㖭,哈哈!」莊思明對 TVB咁忠心耿耿,真識撈! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()