多得吳生,我先分得清「次貨」同「筍貨」啫!﹙設計對白﹚

忽然去片

官恩娜識揀

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

媽咪姐成日同啲受咗情傷嘅世姪女講,愛一個上一課,呢次衰咗下次揀番啱,所有嘢都係過程嚟嘅啫!
好似官恩娜( Ella)咁,曾經錯愛雜食吳卓羲,但今期睇片見佢同老外醫生男友行街, sweet到漏。
就算拍拍吓拖,有人搵 Ella簽名,男友都自發性彈開等候,無話詐型。呢啲,咪係真正嘅筍盤囉!




男友識隱身




《忽周》睇真啲正片唔好 miss!

劉心悠靚女真面目


好多人覺得靚女一定寸!事實上,媽咪姐都見識過唔少,甚至有啲自以為靚女嘅,仲囂張㖭。不過,凡事總有例外,今期睇片見劉心悠接受訪問,猛話素顏運動先最自然,又全程笑容滿面。睇得出佢係個相對簡單嘅藝人,碩果僅存唔寸嘅靚女。
心悠, keep住呀!





呢味夠快手喎!


係媽咪姐粉絲嘅,都應該知我期期追睇「 Cooking in 2」,不過有時啲餸真係有難度,睇咗當食咗就算啦。但呢期教用焗爐整栗子蒙古烤雞翼,方便到暈低喎!唔試點得先?怪師傅仲教埋大家點劏蟹,再用栗子炒,實用呀。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()