iPad頂胸
瓣數多嘅郭少芸一路行一路煲粥,仲要手執 iPad。睇真啲,佢將部 iPad頂住個胸,身材呼之欲出。

媽咪姐

郭少芸貪靚盛女

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

早幾期,媽咪姐就講過,今年 42歲嘅郭少芸睇中 24歲嘅港男羅天宇。事後郭少芸笑笑口否認:「天方夜譚!大家唔好幻想太多。」

既然係冇米粥,郭少芸當然要做番單身盛女啦!媽咪姐日前就撞到身穿跌膊鬆身衫嘅郭少芸喺九龍城出現。貴為盛女嘅佢,騷味唔弱,將件跌膊衫拉低啲,露玉背益街坊。之後仲當車窗係鏡,起勢整吓頭髮,擺吓 chok樣咁。突然咁緊張儀容,唔通郭少芸約咗新仔?原來佢只不過約咗一男一女嘆泰國菜。普通飯局啫,使唔使咁貪靚?


露玉背
着住露膊鬆身衫嘅郭少芸,行行吓街,件衫不自覺走位,露膊變露背。


起勢照
郭少芸當正條街係佢閨房,不停喺車窗前撥好頭髮。其實佢把頭髮咁短,唔使整咁耐。


齋開餐
搞完大龍鳳,原來郭少芸只係約咗兩個 friend開餐。郭少芸自己坐埋一邊,嗰一男一女就坐另一邊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()