羅仲謙在《巴不得媽媽》第五度跟拍檔黃智雯合作,幸好未有再傳出緋聞,反而傳緋聞女友楊怡向他迫婚成功的消息,謙仔坦言女方是符合擇偶條件,但他未有結婚打算,因為仍想為事業再努力,希望成為「集郵」男星,有機會多跟不同前輩合作,特別是影帝及視帝人馬。

謙仔在《巴》劇跟「老」拍檔黃智雯再合作,他坦言未有生厭感覺,反而幾年來看着各自成長感覺相當有趣,「我哋第一次合作《搜下留情》時,大家都傻更更,依家大家都成熟咗好多,默契亦都會好咗。」

不怕楊怡呷醋謙仔笑言最愛挖苦智雯,但因為熟絡亦清楚底線,問到他們一起玩得太癲,怕不怕正印女友楊怡呷醋,他繼續死口唔認拍拖,「我同楊怡只係好朋友,我依家亦知道避忌,唔會同女仔玩得太癲,o依家我係絕緣體嚟,況且同智雯似兄弟多啲。」問到楊怡迫婚一事,「冇啲咁嘅事,我依家都未Ready結婚,做好工作先啦!」

今次謙仔在《巴》首次跟阿姐汪明荃合作,謙仔不覺對方惡反而獲益良多,所以希望未來可以跟更多前輩合作,更笑言要做「集郵」男星,儲齊各大影帝視帝,「我其實幾好彩,入行拍電影《阿嫂》就可以同6大影帝合作,之後拍電視《尖子攻略》就可以同Bobby(歐陽震華)、大宇合作,o依家拍《衝上雲霄》就同鎮宇,有好多機會好好偷師。」

謙仔希望成為「集郵」男星,有機會多跟不同前輩合作。
謙仔希望成為「集郵」男星,有機會多跟不同前輩合作。
謙仔坦言,楊怡符合其擇偶條件。
謙仔坦言,楊怡符合其擇偶條件。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()