認真就輸了!今天的周麗淇懂得放下,那怕你說她「反骨」、標籤她「剩女」,甚至無間斷要迫她跟賤男藕斷絲連,一切由得你講,「入娛樂圈EQ要高過IQ,你冷靜定發癲處理件事都有不同效果,處身不同角色都可以雙贏㗎!」活在當下,不用再隨波逐流,「唔拍拖代表孤獨咩?NO,可能我好開心呢!」講得啱,最緊要自我感覺良好。撰文:彭燕燕 攝影:畢紹基
Hair:Debby Kwan of Hair 服裝:Daydream Nation 場地:九龍珀麗酒店

有說蛻變就像死亡,把你從一個層面帶到另一個層面去,別了羅傑承,周麗淇選擇放慢腳步享受生活,還跑到歐洲洗淨心靈,「覺得自己近幾年成長了,遊學是有得着的,以前人生沒有方向,只懂工作,從沒靜下來思考,新公司給予很大自由度,不用再受指令做事,會重點發展大中華巿場,主力拍劇和推出國語碟。」

笑對反骨指控

宣佈轉投林建岳的大岳娛樂公司,跟任賢齊北上掘金,隨即引發「反骨」指控,「係話我骨骼精奇呀,哈哈,一則新聞而已,明眼人都知發生咩事,係唔鍾意被話『反骨』啫,咩反骨?我同邊個反骨?內文完全無提,可能放封面條題要吸引讀者啦,有無人針對我唔知,入娛樂圈EQ要高過IQ,你冷靜定發癲處理件事都有不同效果,因你唔知要面對咩人咩心態,所以要先冷靜,敵人來侵犯你都要知咩原因,可能有些是工作需要,我明白新聞係要吹先有人FOLLOW,唔係邊有話題?所以大家處身不同角色都可以雙贏㗎!」人大了,真的會宏觀處事,看透是非。

大玩愛情三角錯靠TVB入屋,周麗淇食住女警個勢,再接無綫新劇《好心作怪》演便裝女警,與苗僑偉和黃宗澤大玩愛情三角錯,「這是一部集人性和黑色幽默的故事,三角關係好複雜,一個是成熟穩重的三哥苗僑偉,一個是當今少女殺手黃宗澤,故事峰迴路轉,好多事似是而非,其實我覺得好幸福㗎,有兩個人爭你喎,拍戲就是可滿足你現實生活不能發生的事,我又何德何能有兩個人畀我揀?我有選擇恐懼症㗎,萬一揀錯咪慘,寧願你唔好畀我揀,係就係,唔係就唔係!」

好女唔憂嫁

女生三字頭無着落便被標籤為「剩女」,像周麗淇這類搵到錢又有質素的,該標籤為「盛女」,「自問都想有個人可依偎吓,但可遇不可求的,有又未必好,可能煩到日日炸你呢,家姐結婚都有動搖過,自己係咪真係有問題呢,點解連拖都無得拍?唔好問我想要咩,我都唔知,靚仔有錢係大家覺得基本要有的特質,但我着重溝通和感覺囉,又唔覺自己要求太高,唔想因別人影響而話『算啦,粗粗地嫁咗去,起碼都叫嫁過!』,點解做人要隨波逐流?有朋友問我會否跟家姐一樣嫁外國人,我真係唔知呀!未到嗰個Moment真係答唔到,不如搵個黑人或者泰國人試吓!其實工作可以好妥協,感情事都想留給自己處理,坦白講,他日開心又覺得有安全感咪講囉,可能會癲咗咁宣佈結婚呢,哈哈,我唔恨嫁,邊個話長頭髮一定斯文?唔拍拖代表孤獨咩?NO,可能我好開心呢!哈哈!」

周麗淇盛女的宣言

周麗淇盛女的宣言

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()