霍啟山 明嗒超蓮

震霆的次子霍啟山(圖左),上週五出席英皇七十周年晚宴,席上見阿嬌(桃紅裙)主動搭訕,但啟山當佢透明,反而對何家至索的超蓮嗒糖,但見佢笑到四萬咁口,愈傾愈埋,仲出手輕掃超蓮玉背,睇嚟應該有下文。

 

李民橋太太 不是名人

李民橋太太鄺淑嫻上星期四出席趙式和的《觸動心光》攝影展遇到記者訪問,佢竟話:「我唔係名人,我老公都唔係名人,唔好問我啦。」之後記者聽到她跟友人話:「前一晚自己下廚,差啲燒咗間屋。」記者問她煮食趣事,佢好大反應話:「你偷聽我講嘢?唔好寫啦,我好少煮飯。」

薛凱琪  PK騷

上週五,羅氏針織太子女羅可旋的 bread n butter請了薛凱琪去北京行騷,問她事前有無練習?佢話:「無,因為請藝人行騷唔係要行得好靚,係要行出自己性格。」著住五吋高木屐的她,一起步即跪低差 啲跌倒,之後她仲行到彈彈吓似跳舞多過似行貓步,難為薛凱琪仲笑得落,「我好有天分,無論點都唔跌落地。」

 

霍啟剛 無位坐

「香港青年聯會」上週三在會展舉行就職禮,埋位大合照時,出任常務副主席的霍啟剛竟搵唔到位,原來大會百密一疏,要即場搵人加 櫈(圖),霍啟剛無奈被迫坐在角落位,好彩快將做新郎哥的他,心情靚無發脾氣咋。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()