close

而家 嘅社交圈,大 ball愈 嚟愈少,其中一個必去嘅就係 Tatler Ball,唔去點證明自己係上流人呀!

邢嘉倩 攞獎

思捷環球前主席邢李㷧的大女邢嘉倩,上週六晚在 Tatler Ball獲頒年輕才華獎,向來唔慣對住記者 嘅佢快步入場,早到 嘅阿媽張天愛(小圖)就猛讚個女,「今晚我個女攞獎,我好開心,佢又搞學校又有 啲自己 嘢做。」問佢想唔想個女快 啲結婚?「你問我?你問佢啦,我唔可以講 嘢,朱玲玲個仔先啦。」

徐子淇 著到行

千億新抱徐子淇繑實老公、恒基二少李家誠出席舞會,難得有大 ball,當晚佢就著住條婚紗咁款嘅 Oscar de la Renta晚裝裙,夠晒突出。生 咗三件 嘅徐子淇話題離唔開仔女,「前排 啲仔女患 咗諾沃克病毒,但而家好番晒,但係好心痛呀,尤其係細仔,成日攬住罐奶,但又唔飲得。」

 

何超賢 何家代表

Tatler Ball唔見何家二、三、四房出現,大房長女何超賢同老公 Peter(左)代表現身,當晚佢以 Missoni裙上陣,仲話呢排儲緊中國大師 嘅水墨畫,「仲未決定自己欣賞定捐俾博物館,十月中會返美國睇囡囡,佢讀緊大學二年班,讀經濟。」

趙式慶 有餡

甚少去 ball嘅趙式光細仔趙式慶當晚拖住老婆鄭慧師到場,趙太肚凸凸孕味濃烈,應該又有 咗,估計有六個月。都係 嘅,佢 哋個女趙子彤都已經三歲,係時候追多個仔,等老豆趙世光開心吓都好 吖。

雷林靜怡 貪靚

九巴新抱雷林靜怡著住 Cavalli珠片裙到場,佢好緊張問記者:「我今晚型唔型呀?係咪唔似我?係咪唔靚?」記者問係咪有人話佢唔靚?「唔係,平時好少著到釘晒珠片,今晚試吓。」至於佢條閃爆 嘅黃鑽頸鏈就係老公送,佢笑住話:「你幫我寫叫佢送多 啲。」

由美子 繼續風騷

離婚後 嘅大馬糖王郭鶴年前新抱本田由美子,雖然冇咗名門新抱名分,但生活依然冇改變,仲可以掹車邊出入 ball場,好似當晚 Tatler Ball,佢就同埋拍拖四年 嘅英國男友 Nicholas赴會,趾高氣揚繼續做上等人。

周國豐 花心思

Ball場服飾千篇一律,孖住太太出席的周啟邦兒子周國豐就搞吓心思 嘢,當晚佢著嘅絨鞋,就繡 咗自己英文名字頭「 BC」,「對鞋買 咗一年,喺英國訂造,英國傳統係繡自己個名或者家徽上去,好似拖鞋咁著住 喺大宅周圍走,著去晚宴都得,襯牛仔褲係新 嘅著法。」 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()