娛頭

淫賤泳池摷攬摸 人妻 Toby肉搏吳卓羲

 

為箍煲人肉速遞親飛北京,再送情戒求饒的吳卓羲,痴漢策略無功而回,同張馨予分手唔夠兩個月,已經恢復生猛。
上星期,吳卓羲跟大隊飛海南島三亞拍《衝上雲霄 2》外景,遇到舊相好梁靖琪( Toby),雖然對方已出嫁成為人妻,但姐仔屠夫食得唔好嘥,臨返香港前一晚,摸黑到泳池大解放,水戰連場埋身慾搏,二人攬埋一嚿, 35D Toby全方位同吳卓羲接觸,玩完水戰,更手拖手返上房。

慶功劈酒


無綫劇集《衝上雲霄 2》到三亞進行六日外景拍攝,一班主要演員包括胡杏兒、吳卓羲、胡定欣、羅仲謙等,寓開工於度假。週日(九月十六日)完成所有拍攝工作,吳卓羲同胡杏兒夾錢請全組人到酒店食蟹慶功,中途發現有記者,吳卓羲無癮先行離開。
食到晚上十一點,部分人留低餐廳繼續劈酒,一向爛飲的吳卓羲再蒲頭,與幕後工作人員勁飲,其間,剛游完水仍著住浴袍的梁靖琪( Toby)加入,坐到吳卓羲身邊,見對方頭髮又濕又亂,「唱 K」主動郁手撥好,表現十分溫柔。
一班人猜枚隊酒,兩杯落肚後, Toby已 high到不時將身體挨向吳卓羲。暢飲一個多小時,吳卓羲起身返房,換泳褲。


愛撫濕頭
Toby游完一轉水後,穿着浴袍與吳卓羲猜十五二十劈酒,吳一見到 Toby就伸出神之手,幫 Toby撫摸她濕漉漉的頭髮。



摸黑大解放


由餐廳轉移陣地到泳池,雖然當時泳池已經關閉,但眾人依然硬闖,同行還有港男黃長興、何君誠及幾名工作人員,肥咗一身鬆肉,唔想打赤膊的吳卓羲著住背心落水,之後在泳池邊煲煙再繼續自隊一輪後,他終於剝衫;面對著住黑色無帶 bra top泳衣的 Toby, D胸加五吋又長又深事業線在眼前蕩漾,加上飲到 high晒的她不時發出「 he he嚡 嚡」聲,吳卓羲忍唔住多次攬住對方,潛入水底十多秒。
之後,已有醉意連說話都開始脷的吳卓羲,提議玩水上摔跤,先由黃長興對戰幕後工作人員,之後再同吳卓羲對打,「唱 K」唔夠打被黃長興不停撻落水,唔服輸的他狂爆粗:「×你個仆街呀!」


大送抽 bra
上圍大加上大動作, Toby件無帶泳衣經常走位,但她不怕醜在眾人面前抽 bra。


深坑誘惑
35D Toby著住黑色細碼泳衣,逼出一條長達五吋波罅。


箍頸就咀
Toby相當主動,不時用手箍住吳卓羲,扯他埋身。

人體胸器


跟住輪到 Toby與黃長興對打,但未郁手,吳卓羲已經第一時間指住黃長興說:「你條仆街,你咪×郁佢呀!」明知 Toby是高層梁家樹寶貝女,黃長興唔敢犯上,全程任由 Toby攻擊。
原本在旁觀戰的吳卓羲,忽然加入戰團同 Toby埋身肉搏,但二人似纏綿多過打交,吳卓羲先用雙手箍住 Toby,對方不甘示弱,使出 35D人體「胸」器,搞到「唱 K」大叫:「你咁好營養,咁樣好難冇反應囉!」三級對話, Toby即時作勢用手搥打對方心口,但忽然又一齊攬住潛入水底。


呻淫叫爽
玩到興起, Toby不時發出陣陣呻淫叫聲。


任人魚肉
玩摔跤時,吳卓羲任由 Toby擺布,給她抱起撻落水。

屙尿落泳池


玩完打交,吳卓羲提議玩剝褲。「邊個除褲,我就當佢係兄弟!」
跟住一班人夾手夾腳,硬剝港男何君誠身上的粉紅色三角泳褲,吳卓羲同 Toby則坐埋一邊睇戲。
剝完褲再猜枚,吳卓羲猜輸罰飲酒,他企圖借尿遁,眾人阻止,叫他去隔籬泳池搞掂,吳卓羲竟然聽話照做,污染泳池。
水戰兩小時,由於不時發出聲浪,最終惹來酒店住客投訴,玩到凌晨兩點,被酒店職員出面干預趕走,吳卓羲才與 Toby手拖手離開。


身形脹爆
拍劇時吳卓羲死都唔肯除衫,原來他身形走樣,肚腩大過胸,同埋有胸部下垂現象。


Toby背住老公玩得十分豪放。

第二日,大隊啟程返香港,吳卓羲已收到風,知道斷正,於是一改以往當記者透明的態度,主動行埋記者堆說:「你哋(記者)尋晚影到好多嘢啦,乜都影晒啦!係咪好大鑊呀?(影到啲普通嘢啫!)乜嘢普通嘢?係咪食煙飲酒講粗口咋?」
明知故犯,返到香港機場,吳卓羲同 Toby還一齊去免稅店買酒。


煲煙
吳卓羲與黃長興一路游水一路扯煙。


生剝泳褲
愈玩愈過分,黃長興將港男何君誠條三角泳褲除出來。


拖手返房
玩到俾人趕,吳卓羲拖住 Toby返回酒店房再玩。

預先報案


Toby老公 Aaron前來接機,問他何以未有陪同老婆去三亞,他說要做嘢所以無去;再問他怕唔怕老婆出軌, Toby搶住問:「係咪有相睇呀?攞嚟睇吓影到啲乜!」記者遞上相片, Aaron先面色一沉:「佢一早同我報定案,我唔會唔開心,佢哋好 friend㗎。」
○六年, Toby首度拍電視劇《男人之虎》,已經被指同吳卓羲撻着,之後二人再合作《歲月風雲》,一齊到北京拍外景,雖然當時男方已轉溝佘詩曼,但同 Toby的曖昧關係,一直斷斷續續。


在戲中吳卓羲都有得攬女,同傅嘉莉鴛鴦戲水,但見記者影相,一 cut機就彈開,好正人君子咁。




唔使埋位,吳卓羲唔敢攬女轉攬仔,攬住大孖周志文。



關心表現


週二(十八日),吳卓羲到愉景灣拍外景,被問到與 Toby打水戰一事,他扮死狗知衰。

壹:嗰晚同 Toby玩得好開心?
吳:係呀,去完慶功之後落咗去泳池玩遊戲,(玩乜?)都係猜吓枚咁啫。

壹:係咪飲咗好多酒?
吳:慶功有飲到,但係我同 Toby都清醒嘅。(記者將相片讓吳卓羲過眼,他瞪一瞪眼。)呢啲(摸頭)係關心佢嘅表現,好似哥哥對妹妹咁。

壹:但係你哋好親熱?
吳:你哋啲相定格 cap出嚟,就咁睇就梗係過分啦!

壹:怕唔怕 Toby老公唔高興?
吳:其實佢( Toby)都係鬼妹仔性格,下次如果知道有記者會就住囉。

壹:怕唔怕張馨予見到唔高興,你同佢冇得掹呀?
吳:吓!我由頭到尾都冇講過要掹。

至於 Toby,亦堅稱同吳卓羲是好朋友。「大家都知我哋好 friend,不過我都有唔啱,唔應該當埋自己係男仔咁玩。」


○七年,吳卓羲與 Toby為《歲月風雲》在北京拍外景,休息時間, Toby被影到瞓在吳卓羲膊頭上。


Toby老公 Aaron專誠接機,由於知道有記者等,所以 Toby預先同老公報定案。


見到老婆同第二個男人嬉春圖, Aaron再笑唔出。


酒能亂性,啱啱中招仍唔知衰,返到香港,兩人走去免稅店買酒。


在慶功宴上,吳卓羲與 Toby刻意保持距離扮唔熟。


吳卓羲口震震回應與 Toby關係。

嫁太子爺




29歲的 Toby梁靖琪, 04年與陳美詩等人組成女子組合「女生宿舍」入行,父親梁家樹是無綫戲劇部製作總監,入行後火速跳升做第二女主角。 10年, Toby認識家族做紡織生意、家族物業億計的黃敏豪,去年 12月在尖沙咀洲際酒店筵開 53席結婚,一班無綫高層均有到賀, Toby亦搵嚟佘詩曼、周家蔚、唐詩詠、湯盈盈等做姊妹團,相當大陣仗。 

集郵男女


有「姐仔屠夫」之稱的吳卓羲,嗒過無數花旦姐仔,至於有高層老豆梁家樹睇住的梁靖琪( Toby),亦出名玩得,二人一拍即合。

吳卓羲


張馨予
10年,拍內地劇集《大丫鬟》時溝掂「 35F乳牛」張馨予,更罕有公開確認對方女友身份,早前卻因吳卓羲被踢爆與富家女互傳情慾短訊,令二人分手。

馬賽
有指吳卓羲睇中馬賽隱形富家女身份, 09年合作拍攝《女王辦公室》曾主動追求,亦有指他入住女方家人持有的何文田帝庭園寓所。

佘詩曼
06年,合作《歲月風雲》撻着,阿佘公然坐吳卓羲大髀,有指阿佘被對方氹掂,送車又送名錶。

黃瑩
有指吳卓羲拍《學警狙擊》時  中 36D大茄黃瑩,女方更被發現出入「唱 K」寓所。

官恩娜
04年,吳卓羲與官恩娜到東莞和菲律賓拍《酒店風雲》外景,被劇組人員踢爆二人經常在對方酒店房短聚,之後官恩娜亦多次被拍到在男友家過夜,二人拍拖兩年。











梁靖琪


蕭正楠
03年,剛出道的 Toby被踢爆與同門師兄蕭正楠拍拖及到男方葵涌寓所過夜,後來有指梁家樹棒打鴛鴦,分手收場。

黃宗澤
04年, Toby與 Bosco到深圳拍《摘星之旅》,有指鬼妹仔性格的 Toby作風主動熱情,即使在鏡頭後,亦以「老公」稱呼 Bosco,更有劇組人員指二人不時齊齊「玩失蹤」。





水戰連場


藝人去到外地,以為無人認得,容易放下警戒,放膽解放。前有張曼玉、章子怡,近有英國王妃凱蒂裸照,轟動全球。

張曼玉


(《忽然 1周》圖片)

04年,張曼玉與鬼佬男友在葡萄牙度假,在酒店泳池水戰追逐,其間 Maggie解開身上的黑 bra搽太陽油,但動作太大露點。 

王妃凱蒂




早前英國威廉王子夫婦到法國普羅旺斯度假,被法國雜誌《 Closer》刊登了一批二人在泳池戲水照片,相中的王妃凱蒂半裸上身,與威廉互搽太陽油。 

章子怡




09年,章子怡與男友 ViVi到加勒比海度假,在沙灘上演「真人騷」,穿上紅色比堅尼的章子怡曬日光浴時解開泳衣,又將三角泳褲拉低露半股, ViVi見狀,忍唔住將手伸入女友的泳褲內。 

偷食人妻


「偷食」唔係男人專利,章小蕙、榮文蔚、謝安琪、黃日華老婆梁潔華等,均被踢爆出軌。

梁潔華




00年,黃日華老婆梁潔華被踢爆背住老公,偷食同是做保險的有婦之夫 Kenny,被拍得駕車到荒山野嶺親熱聊天,再被揭發同遊台灣,更有指黃日華曾經捉姦,事件轟動一時。 

榮文蔚


中信泰富前主席榮智健姪女榮文蔚,與老公阮偉文結婚十六年,前年因發現信用卡被盜用,涉及金額三十多萬報警,因而被揭發兩年前背住老公搭上肌肉男顧志雅,更被公開二人去旅行的親密合照。





章小蕙




88年下嫁阿 B鍾鎮濤的章小蕙, 97年遇上金融風暴,阿 B申請破產,她即背夫搭上做製衣生意的有婦之夫白頭佬(陳曜旻),對方妻子鍾璧澤之後癌症病逝,死前更大數章小蕙是狐狸精。 99年,章小蕙正式跟阿 B離婚,白頭佬 02年因生意失敗破產,章小蕙速撇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()